• Vlakna i stopa smrtnosti

    Vlakna i stopa smrtnosti

    Vlakna su nesvarljivi ugljeni hidrati koji igraju važnu ulogu u snižavanju holesterola, snižavanju krvni pritisak i doprinose mršavljenju i sprečavanju upalne procese u telu. Zato je važno jesti što više vlakana na dnevnoj bazi.

    Nedavno je kompletirana devetogodišnja studija tokom koje je testirano 219.123 muškaraca i 168.999 žena o navikama o ishrani i dnevnom unosu vlakana. Svi ispitanici su bili ljudi prosečne težine i nivoa fizičke spreme.
    Rezultati su pokazali da muškarci u proseku unose između 13 i 29 grama, a žene od 11 do 26. Tokom tih devet godina, preminulo je 20.126 muškaraca i 11.330 žena, a unos vlakana je u velikoj meri bio povezan sa stopom smrtnosti u analiziranom uzorku. I žene i muškarci koji su konzumirali više od 26 grama vlakana, rizik je bio 22% niži.

    Odlični izvori vlakana su kukuruz, pšenica, pirinač, laneno seme, susam, bademi i pistaći.

     1275
  • Značaj mango semenki za zdravlje

    Značaj mango semenki za zdravlje

    Prednosti upotrebe semenki manga gotovo da su nepoznate. Pored toga što sadrže vitamine A, C i E, izvor su mnoštva minerala. Semenki manga su izrazito značajne jer pomažu u održavanju nivoa hemoglobina u krvi. Upravo semenke manga mogu regulisati tipične simptome anemiije: bledilo, umor i glavobolju. One povoljno utiču i na digestivni sistem, ali i na smanjenje lošeg holesterola. Seme ovog ukusnog voća može sniziti visok krvni pritisak. Semenke manga mogu uticati na nivo glukoze u krvi. Vodite računa da konzumirate seme zelenog manga jer nije još uvek sazrelo i u potpunosti je meko pa se lakše reže nožem.

     1604
  • Pet zdravstvenih koristi čaja od jasmina

    Pet zdravstvenih koristi čaja od jasmina

    Pomaže u smanjenju nivoa lošeg holesterola čime štiti od bolesti srca. Hipolipidemska I hipoglikemična svojstva čaja od jasmina mogu biti korisna za one koji pate od poremećaja šećera u krvi.

    Antioksidativna svojstva čaja pomažu u lečenju oboljenja jetre. Neutrališe slobodne radikale prisutne u tkivima i ćelijama tela.

    Bogat je vitaminom C koji je esencijalan jer podstiče aktivnost imunog sistema. Koristi se za tretiranje neugodnosti praćenih groznicom zbog efekta hlađenja.

    Poboljšava varenje I zbog svojih diuretičkih svojstava koristi se za lečenje konstipacije.

    Studija sprovedena na tajvanskom univerzitetu potvrđuje da jasmin usporava rast kancerogenih ćelija.

     709
  • Kako prejedanje pred spavanje utiče na organizam?

    Kako prejedanje pred spavanje utiče na organizam?

    Teški obroci ili masna hrana neposredno pre spavanja mogu izazvati nelagodu i probavne smetnje. Nesanica je jedna od češćih pojava. Ukoliko puno jedete pred spavanje, vaš organizam tražiće više tečnosti. Ukoliko steknete naviku da večerate neposredno pred spavanje, možete razviti žgaravicu. Da biste je izbegli, jedite bar dva do tri sata pred spavanje. Obilni obroci, bogati ugljikohidratima, ne samo da mogu nadoknaditi količinu kalorija za taj dan, već idućeg jutra mogu uticati na visok nivo šećera u krvi.

     794
  • Saveti za grilovanje lubenice

    Saveti za grilovanje lubenice

    Lubenicu je najbolje iseći na trouglove. Kada to radite, budite sigurni da je njen sadržaj pričvršćen za koru da se ne bi raspadala prilikom grilovanja. Dodajte malo šećera, soli i bibera pre i nakon grilovanja zbog bogatstva ukusa. Kao prilog najbolji izbor je feta sir, nana i gust grčki jogurt kao prilog. Ukoliko je služite kao dezert – dodajte nekoliko kugli sladoleda.

     670
Veoma lepe i ukusne.
Posebna je za rođendane i veoma je lepa.
Ako vam se prijela pica. Ovo je pravi trenutak za nju.
Veoma brzo se pravi.
Veoma se brzo prave i ukusne su.  
Strana 9 od 1380