• Koja doza šećera je prevelika?

    Koja doza šećera je prevelika?

    “Svi jedemo previše šećera”, kaže Laura Šmit, profesorka na Medicinskom fakultetu u San Francisku. “Deca posebno troše neproporcionalno veće količine u odnosu na odrasle.” U proseku, dnevno unesemo 270 kalorija koje potiču od šećera. “Preporučuje se maksimalno šest kašičica dnevno za žene (oko 100 kalorija) i devet kašičica za muškarce (oko 150 kalorija).”

     170
  • Hrana za bolje varenje

    Hrana za bolje varenje

    Jagode

    Dodatan razlog da jagode uvrstite u redovan desert je njihovo bogatstvo vlaknima koja pomažu boljem varenju. Navalite!

    Kokice

    Postoji samo jedan uslov - bez ulja i soli. Kokice sadrže oko jedan gram vlakana po porciji i uz malu količinu kalorija - nemate o čemu da brinete.

    Jogurt

    Dok većina stručnjaka tvrdi da mleko i mlečni proizvodi mogu uticati na osećaj nadutosti, postoji jedan izuzetak: jogurt. Bakterije u jogurtu utiču kao probiotik, pa je važanu ishrani ukoliko imate problema sa probavom.

    Brokoli

    Bogat je vlaknima koja utiču na bolje varenje i reguliše rad creva.

    Voda

    Verovatno najvažnija na listi. Hidriranost organizma je veoma važna i za varenje jednako koliko i za sprečavanje razvoja pojedinih bolesti. Voda je neophodna organizmu posebno zarad izbacivanja brojnih toksina.

     757
  • Avokado

    Avokado


    Avokado potiče iz Južne Amerike, ali danas se najviše gaji u Kaliforniji.  Sadrži vitamine A, B, C, E i gvožđe. Pored toga što smanjuje nivo holesterola u krvi, preporučuje se kod držanja dijeta a i dosta se koristi u kozmetici.
     6618
  • Najbolji izvori masti za vegetarijance

    Najbolji izvori masti za vegetarijance

    Vegetarijanci obično uključuju mlečne proizvode u ishranu kako bi dobili potrebnu količinu masti. „Dobre“ masti su odličan izvor energije, čak i više od ugljenih hidrata i proteina. Čuvaju energiju u vašem telu. Pomažu apsorbovanju pojedinih vitamina i izgradnju zdravih ćelija jer deluju kao zaštitni plašt. Utiču na zdravlje kose i kože. Štite i vitalne organe poput srca, bubrega i creva. Formiraju sloj oko ovih organa i deluju kao jastuk koji im pruža potporu štiteći od bilo kakvih povreda.

    Bademi, orasi i indijski orasi su dobar izvor omega 3 masnih kiselina koji se nalaze i u ribi. Svaki put kada osećate glad između obroka, posegnite za šakom badema ili oraha.

    Semenke lana su takođe bogate omega 3 masnim kiselinama. Dodajte ih u vaš omiljeni smuti ili pomešajte sa mlekom. Ovo je najzdraviji i najbolji izvor masti.

    Tofu je jedan od najboljih izvora polinezasićenih masti. Kukuruz je odličan izvor nezasićenih, a avokado i masline su bogate mononezasićenim mastima.

    Pojedite pola avokada dnevno ili ga dodajte u dresinge ili salate. Uticaće na bolju funkciju srca jednako koliko i masline koje ujedno i snižavaju nivo holesterola.

     315
  • Četiri razloga zašto piti čaj od kamilice

    Četiri razloga zašto piti čaj od kamilice

    Ljudi širom sveta koriste raznorazne sedative kako bi poboljšali kvalitet sna, obično ne znajući da ti lekovi mogu izazvati ozbiljna neželjena dejstva. Pored toga, mnogi od sedativa izazivaju zavisnost. Bez njih, spavanje postaje težak zadatak. Umesto toga, pokušajte sa čajem od kamilice – rezultate ćete primetiti gotovo odmah! Mehanizam delovanja je isti, a neželjenih efekata nema!

    Čaj od kamilice pomaže u ublažavanju anksioznosti i depresije. Pomaže u modulaciji delovanja dopamina i serotonina.

    Odličan je za zdravlje zuba i desni. Poseduje antibakterijska svojstva zbog kojih je tako efikasan!

    Bogat je flavonoidima i stoga idealan za zdravlje srca!

     463
Kolač za sva vremena.
Kremaste i ukusne kocke. Srećna Nova godina!
Torta koja je uvek dobrodošla.
Preslatke male princezice.
Za svačiji ukus.
2529
Niko mu ne može odoleti.
Strana 1 od 1253