• Kako regulisati zatvor?

    Kako regulisati zatvor?

    U većini slučajeva, zatvor je izazvan nedostatkom vlakana ili usled ignorisanja prirodne potrebe koja se odnosi na odlazak u toalet. Neke od mogućnosti koje se nameću su i dehidracija, nedostatak fizičke aktivnosti, gojaznost ili neuhranjenost, depresija ili anksioznost. Unos zdravih masti je najbolje rešenje, zato počnite sa redovnijim unosom oraha, maslinovog ulja ili avokada. Đumbir i nana su se pokazali kao odlični saveznici u borbi protiv zatvora jer opuštaju mišiće digestivnog trakta. Šljive i smokve konzumirajte kako biste povećali unos vlakana i izazvali crevne kontrakcije.

     110
  • Nedeljni horoskop: 11. - 17. avgust 2014.

    Nedeljni horoskop: 11. - 17. avgust 2014.

    Predstavljamo Vam nedeljni horoskop za period od 11. do 17. avgusta 2014. godine!

     660
  • Stvari koje niste ni znali da možete da grilujete

    Stvari koje niste ni znali da možete da grilujete

    Meso, riba, pečurke i krompir spadaju u uobičajene namernice koje možete grilovati, no ako sledeći put želite probati nešto novo, ovih deset namirnica su odličan izbor za eksperimentisanje:

    1. Breskve - potrebno je samo da ih presečete na pola, izvadite košticu i stavite na gril. Možete ih potom začiniti sa malo cimeta ili žutim šećerom.

    2. Tofu sir - često se preporučuje kao zdrav izbor proteina za vegetarijanski način ishrane, a mnogi se žale kako ima prazan ukus. Probajte da stavite kriške tofu sira zajedno sa uobičajenom marinadom za meso na gril i dobićete ukusniju verziju ovog sira

    3. Banane - samo ih isecite uzduž i ostavite par minuta da se peku i imate odličan prilog uz meso

    4. Lubenice - da, dobro ste pročitali, čak i lubenice možete grilovati, odlično se kombinuju sa jelima od tune

    5. Prokelj - često se kuva, pa isprobajte novi način pripreme ovog povrća

    6. Ananas - grilovan ananas odličan je prilog uz ribu, može se začiniti marinadom od meda i cimeta

    7. Artičoke - pre grilovanja potrebno ih je kratko prodinstati na malo ulja ili kuvati u vodi.

    8. Masline - grilovane masline su odlične kao prilog mesu koje se poslužuje sa mediteranskim salatama

    9. Običan sir - baš kao i tofu sir, i običan možete grilovati tako što ćete ga staviti između dve tanke, vazdušaste lepinje.

    10. Avokado - retko se nalazi na meniju domaće kuhinje, no sledeći put iznenadite goste ovim egzotičnim voćem pripremljenim na neobičan način.

     620
  • Skrobne biljke koje treba izbegavati

    Skrobne biljke koje treba izbegavati

    Ako vas brine visok nivo šećera u krvi, ili pokušavate da oslabite, ali vam baš ne ide, u pitanju može biti vrsta ugljenih hidrata koju jedete.

    Najvažnije je da izbacite ili ozbiljno ograničite unos:

    • Belog pirinča, zato što on ima najviši postotak skroba (47 gr/200 kalorija)
    • Čipsa (42 grama)
    • Kukuruznog griza (40 gr)
    • Belog krompira (koji, međutim, sadrži kalijum, tako da ga ne treba skroz izbaciti)
    • I definitnivno, nemojte zaboraviti da se klonite kupovnih cerealija za doručak, jer su one bogate skrobom i prostim šećerima.
     502
  • Kokosovo ulje bolje od paste za zube

    Kokosovo ulje bolje od paste za zube

    Kokosovo ulje može očistiti zube i sprečiti propadanje bolje od bilo kog oblika ispiranja ili bilo koje paste na tržištu. Osim toga, ne postoji nikakav oblik nuspojave usled korošćenja za oralnu higijenu. Studije pokazuju da ulje kokosa ubija više bakterija u odnosu na paste. Sadrži svojstva koja eleminišu brojne oblike štetnih naslaga i otežava stomatološkim bolestima da uznapreduju. Neophodna vam je kašičica ulja za ispiranje usta ujutru i uveče. Obavezno ispljunite i isperite nakon zadržavanja u ustima nekoliko minuta.

     67
Za ljubitelje čokoladnih kolača.
Predlog za ručak...
Predlog za večeru..
Odlično pecivo uz kafu.
Mekane kocke sa kadaifom
Odlična poslastica od malinama.
Strana 1 od 1005