• Vitaminima protiv zime

    Vitaminima protiv zime

    Zimi je najkorisnije jesti zimsko povrće, koje sadrži dosta vitamina. Najbolja pomoć telu u održavanju telesne toplote može biti korenasto povrće. To su sve one biljke koje ne sazrevaju brzo, već im je potrebno izvesno vreme. Njihovom rastu ne smetaju ni vetar ni mraz, već im pogoduje hladno zimsko vreme, a jestivi delovi im se nalaze ispod površine zemlje. Sitno seckano i obareno korenasto povrće može se koristiti i kao "temeljac" za laganu čorbu.

    Ovo je takođe period u godini kada je moguće da osećate veću potrebu za konzumiranjem mesa i mesnih proizvoda nego u letnjem periodu. I meso sadrži elemente koji pomažu telu u održavanju toplote.

    Ako ste ljubitelj salata, probajte, umesto uobičajene zelene salate, salate koje sadrže više korenastog povrća, pasulja, boba ili vlaknastih biljaka. U salatu možete dodati i malo mesa.

    Ljudi koji žive u hladnim područjima trebalo bi da u najhladnijim mesecima u potpunosti izbace zelenu salatu iz svog jelovnika. U našim uslovima umereno hladnih zima možemo je, međutim, slobodno s vremena na vreme jesti, na primer u mešanoj salati s piletinom. Ako ste ljubitelj ribe, možete je spremiti na svoj omiljeni način i servirati kao priloge: barene korenaste biljke i zimsko povrće, ili krompir umesto uobičajenog pirinča.

    Predlažemo neke od najzdravijih namirnica za jesenju i zimsku sezonu, koje će vas zagrejati i pomoći vam da ostanete aktivni i u dobroj formi: šargarepa, cvekla, rotkvice, krompiri, kelj, pasulj, bob, klice žitarica, kupus.

    Izvor: Krstarica/Novi magazin, Autor: VPS

     7000
  • Veliki čičak – lek tradicionalne kineske medicine

    Veliki čičak – lek tradicionalne kineske medicine

    Koren velikog čička vekovima je korišćen u tradicionalnoj kineskoj medicini. Istraživači američkih univerziteta rade na kliničkim studijama kako bi dokazali sve njegove zdravstvene koristi. Studija iz 2014. godine otkrila je da koren velikog čička značajno snižava nivo šećera u krvi kod miševa. U kineskoj medicini koristi se za lečenje prehlade, bolnog grla, infekcija... Koren biljke deluje kao diuretik. Pomaže pri uklanjanju viška vode iz tela. Antioksidanti suzbijaju slobodne radikale koji oštećuju ćelije i tkiva. Koren velikog čička bogat je vlaknima. Dostupan je kao čaj, prah, pilula...

     1224
  • Masna hrana i astma

    Masna hrana i astma

    Nije tajna da je masna hrana loša za srce, ali nove studije pokazuju da obroci krcati mastima utiču i na funkciju pluća.

    Studija sprovedena u Australiji potvrdila je da se masnim obrocima podstiču upalni procesi i smajuje funkcija pluća. Ovo je prva studija koja povezuje masnu hranu i zapaljenja disajnih puteva. Preliminarni rezultati ukazuju da četiri sata nakon obroka ljudi koji su jeli masnu hranu imaju problema sa disajnim putevima, kao i da ne reaguju dobro na lekove za astmu.

    Rasprostranjenost astme se znatno proširila u proteklih nekoliko decenija, a ovo istraživanje pokazuje da je jedan od faktora i način ishrane bogat mastima. Masna hrana izaziva odgovor imunog sistema u celom telu.
    Obrok korišćen u ovoj studiji sastojao se od hamburgera i pomfrita (ukupno oko 60 grama masti i 1000 kalorija). Prosečan čovek ne bi trebalo da unosi više od maksimalno 35% kalorija čiji su izvor masti. Funkcija pluća merena je pre i posle jela, a istraživači su otkrili da astmatičarima koji su pojeli ovaj obrok nije mnogo pomogao ni inhalator (samo 1% ispitanika je osetilo olakšanje).

    Evo još jednog razloga zbog kojeg ne treba često konzumirati hranu zasićenu mastima.

     1745
  • 6 načina da koristite digitalni marketing u industriji hrane

    6 načina da koristite digitalni marketing u industriji hrane

    Hrana za mnoge predstavlja izvor užitka i neskrivenog zadovoljstva. Sladokusci i gurmani žele da znaju šta jedu, kakva su ta jela, kako se pripremaju i zbog čega bi trebalo da se nađu u njihovom tanjiru. Ukoliko imate dobar prehrambeni proizvod i želite da ljudi kupe to što prodajete, morate im dati dobar razlog. Bilo da nudite zdrave grickalice ili možda smrznuto gurmansko predjelo, morate biti sigurni da su vaše marketinške strategije efikasne i da uključuju neke važne faktore poput ukusa i kvaliteta namirnice.

    Da li ste isprobali reklamiranje na društvenim mrežama, pisanje bloga ili nativno oglašavanje? Pročitajte 6 načina da koristite onlajn marketing i kako da osigurate i utvrdite poziciju svog prehrambenog biznisa na tržištu.

    Pokrenite blog za svoje poslovanje

    Kreiranje i vođenje bloga je jedan od najboljih načina da vaše poslovanje sa hranom postane vidljivo na mreži. Pod pretpostavkom da već imate veb lokaciju, tj. sajt na kom je moguće saznati više o proizvodima ili ih naručiti, sve što treba uraditi jeste dodavanja blog sekcije. Redovno objavljivanje postova pomaže da privučete promet na vaš sajt.

    Na primer, možete napraviti listu vitamina i minerala koje ulaze u sastav vašeg prehrambenog proizvoda i napišete blog o tome na koji način ti vitamini poboljšavaju zdravlje. Interesantni recepti i tekstovi o pripremi jela, zdravstvene prednosti njegovih sastojaka su dobar primer kako da strance pretvorite u posetioce sajta, a onda posetioce u kupce.

    Dakle, ovom strategijom se ne plasira prehrambeni proizvod, već se kod ciljne publike stvara interes da poseti blog i pročita sadržaj. Podizanjem svesti o brendu povećavate šanse za prodaju.

    Pametno vodite društvene mreže

    Osmišljena taktika za vođenje društvenih mreža je pouzdan način da privučete ciljnu grupu i usmerite ih sa Fejsbuka i Instagrama na svoj sajt. Targetiranjem publike možete doći do stvarnih potencijalnih kupaca i pritom pripremiti teren za lansiranje nekog narednog prehrambenog proizvoda.

    Živopisna fotografija nekog jela serviranog na originalan način uz kratak opis ili jednostavnu poruku “Prijatno” može učiniti čuda za vaše poslovanje. Minimalna ulaganja u marketing na društvenim mrežama svakako će se isplatiti. Da biste kreirali oglas za promociju svog bloga potrebno je da se prijavite na svoju Fejsbuk stranicu i otvorite Facebook Ad Manager.

    Pošto kliknite na „Napravi oglas“ iskočiće različiti ciljevi oglasne kampanje. Iako ćete možda želeti da svoje posetioce na kraju pretvorite u kupce, cilj ovde treba da bude usmeravanje prometa na vašu veb lokaciju. Dakle, odaberite „Saobraćaj“. Kada date ime kampanji, nastavite sa podešavanjem budžeta i opcija ciljanja. Za početak dovoljno je da odaberete mali dnevni budžet, što se kasnije može povećati ako se oglasom ostvari veći učinak. Postavite opcije ciljanja u zavisnosti od toga kome želite da se prikazuje reklama. Napišite copy za svoj oglas s fokusom na to: zašto potencijalni klijenti i kupci treba da pročitaju vaš blog.

    Izaberite istaknutu sliku kojom ćete privući pažnju publike i koja se, naravano, odnosi na sam članak. Dopadljiv naslov koji poziva na akciju je poželjan.

    Uključite food blogere u svoju reklamnu kampanju

    Ne bojte se da stupite u kontakt sa poznatim blogerima hrane i influenserima sa Instagrama. Zapravo, jedna od najuspešnijih tehnika digitalnog marketinga u industriji hrane jeste uključivanje food blogera u reklamnu kampanju. Kada ljudi koji su priznati u svetu kulinarstva promovišu vaše prehrambene proizvode – širi se vaša publika, a sa tim i povećavaju šanse za prodaju.

    Pregledajte blogove o hrani na Internetu i odaberite nekoliko koji vam se čine relevantnim za vaš proizvod. Uverite se da su čitaoci tih blogova publika kojoj pokušavate da ciljate. Potom napravite selekciju blogera koji pišu recenzije.

    Sledeći korak je pisanje imejla blogeru. Izuzetno je važno da odvojite dovoljno vremena da se predstavite. Budite jedinstveni u svom pristupu i pogledajte šta možete učiniti da privučete pažnju i ostvarite saradnju.

    hrana sto laptop

    Organizujte događaj i promovišite ga na Fejsbuku

    Organizacija događaja i promocija na Fejsbuku je najbolji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama, povećate promet i steknete visokokvalitetne potencijalne klijente za svoje poslovanje sa hranom. To može biti zabava, humanitarna akcija ili nešto treće. Podelite obaveštenje na vreme, pozovite ljude na događaj, zaintrigirajte ih nekom zanimljivom igrom ili besplatnom degustacijom vašeg proizvoda.

    Pokrenite takmičenje na Fejsbuku

    Odlična strategija onlajn marketinga za prehrambenu industriju jeste pokretanje takmičenja na Fejsbuku. Ovo je popularan način da povećate svoje lajkove i deljenja na mreži. Jednostavan a efikasan predlog može biti poziv kupcima da se fotografišu kada posete neku od vaših prodavnica ili kupe vaše proizvode, te objave to na svom Fejsbuk nalogu koristeći određeni haštag. Sjajna prilika da podignete svest kod ljudi o vašem brendu i uz to povećate prodaju.

    Još jednostavniji način da privučete pratioce na stranici jeste da postavite profesionalnu fotografiju jednog od svojih najboljih prehrambenih proizvoda i zatražite od publike da vam kaže zašto ih vole. Ponudite nagradu za najkreativniji i najoriginalniji odgovor.

    hrana onlajn marketing

    Isprobajte nativne oglase

    Sve popularnija i pritom efikasna tehnika internet marketinga su nativni oglasi. Ovaj vid oglašavanja u industriji hrane ima naročitu moć. To je zbog toga što nativne reklame pružaju mogućnost ljudima da se emotivno povežu sa proizvodom. Zbog toga što se u potpunosti uklapaju na sajtu na kom se nalaze, svojom temom, dizajnom, fotografijom i sadržajem, na suptilan način privlače publiku. Postoji nekoliko domaćih sajtova specijalizovanih za nativno oglašavanje, na kojima možete sami kreirati nativni oglas. Potrebno je samo registrovati se, i korak po korak, ciljati svoje potrošače: označavajući ključne reči, geografsku lokaciju, jezik, uređaj koji koriste ili vreme u koje želite da se reklama prikaže.

    Zaintrigirajte efektivnim naslovom i zanimljivom fotografijom jela koje sadrži vaš prehrambeni proizvod i gledajte kako se povećava broj posetilaca i potencijalnih klijenata.

     875
  • Cink u borbi protiv prehlade?

    Cink u borbi protiv prehlade?

    Potvrđeno je da cink neće sprečiti prehladu, ali će "skratiti" njeno trajanje. Brojni naučnici smatraju da se cink vezuje za receptore ćelija u ustima i grlu, blokira virus i njegovo dalje širenje. Cink je dostupan u raznim oblicima, ali su se pastile pokazale najefikasnijima. Preskočite sprejeve za nos tokom prehlade jer mogu oštetiti vaše čulo mirisa, obratite pažnju na cink. Jedan je od najvažnijih minerala u ishrani, Pomaže izgradnji stotinu različitih enzima i štiti imuni sistem. Važan je kod problema sa prostatom, ali i reguliše nivo insulina, pomaže i kod preterane aktivnosti štitne žlezde. Ipak, prekomeran unos cinka može dovestu do anemije - stoga budite oprezni.

     1388
Lagan, jednostavan, brz i ukusan kremasti kolač, posebna poslastica za sve ljubitelje griza.
Dekoracija jaja za Uskrs flomasterima i lukovinom.
Jednostavno jelo od mlevenog mesa punjenog kačkavaljem i uvijeno u pančetu.
Starrinski kolač koji se jako brzo sprema, a vrlo je ukusan.
Rolat sa makom, čokoladom i pudingom.
Ukusna i brza salata.
Strana 14 od 1752