• Zašto je bolje piti kafu bez šećera?

    Zašto je bolje piti kafu bez šećera?

    Oni koji svakodnevno konzumiraju kafu bez šećera imaju povećanu memoriju u odnosu na druge. Ako želite da zaštitite svoje srce, sa kafom ne možete pogrešiti, dokazano je! Svakodnevnom konzumacijom možete eliminisati neke od glavnih uzročnika brojnih srčanih oboljenja. Kofein jača metabolizam i sprečava masti i holesterol da zapuše arterije i uzrokuju ozbiljnije probleme kao što su moždani ili srčani udar. Pokazalo se da kafa bez šećera može povećati fizičke performanse za oko 11 do 12 odsto. Utiče na nivo adrenalina koji je povezan sa boljom koncentracijom i refleksima. Igra ulogu i u podizanju energije. Poboljšava proces sagorevanja masti, a zahvaljujući antioksidantima štiti telo od slobodnih radikala.

     283
  • Zašto jesti džekfrut?

    Zašto jesti džekfrut?

    Džekfrut je vrsta tropskog voća poznata po svom jedinstvenom obliku i veličini. Drvo džekfruta može da naraste i do 30 metara, a plod može biti težak i do 36 kg. Veruje se da je autohtona biljka i danas se kultiviše u tropskim oblastima. Kada nije sasvim zreo, tekstura džekfruta podseća na meso zbog čega ga neki kuvari koriste kao njegovu zamenu. Bogat je dijetetskim vlaknima, što ga čini dobrim laksativom. Vlakna štite mukoznu membranu debelog creva i uklanjaju hemikalije. Džekfrut sadrži i značajne količine vitamina A, kao i beta karoten, lutein, ksantin itd. Zajedno, ova jedinjenja igraju vitalnu ulogu kada je reč o čulu vida. Jedan je od retkih plodova bogatih grupom vitamina B-kompleksa. Izvor je kalijuma, magnezijuma, mangana i gvožđa.

     156
  • Zbog čega je važno piti kokosovu vodu?

    Zbog čega je važno piti kokosovu vodu?

    Ukoliko ste probali kokosovu vodu, znate da je prilično osvežavajuća. Zbog čega je sve više u upotrebi, posebno kada je reč o sportistima? Utvrđeno je da čista tečnost u mladim kokosima sadrži neke elektrolite (kalijum, natrijum, kalcijum, magnezijum) koje gubite kroz znoj tokom vežbanja. Obratite pažnju na brendove koje birate, kao i na dodatne kalorije koje unosite.

     181
  • Četiri namirnice za zdraviji smuti!

    Četiri namirnice za zdraviji smuti!

    Dan započinjete čašom smutija? Odlično! Imamo predlog za vas! Ukoliko dodate samo neku od naredne četiri namirnice, obezbedićete svom organizmu niz prednosti.

    Zeleni čaj – Jedan od najpopularnijih napitaka na svetu sadrži antioksidante koji jačaju imunitet ali i štiti kožu od oštećenja usled izlaganja suncu.

    Nar – Preliminarna istraživanja sugerišu da nar pomaže u smanjenju upala i štiti telo od slobodnih radikala.

    Kefir – Pun je kalcijuma i zdravih probiotika koji jačaju oslabljen imuni sistem.

    Lan – Bogat je omega-3 masnim kiselinama. Smanjuje rizik od visokog krvnog pritiska i stvaranju krvnih ugrušaka.

     248
  • Kako se brzo i lako rešiti nadimanja?

    Kako se brzo i lako rešiti nadimanja?

    Posebne vrste namirnica mogu smanjiti simptome nadutosti stomaka. Konzumirajte hranu koja sadrži vlakna kao što su jabuke, ovsena kaša, brokoli, šargarepa ili pasulj. Takođe, uvek birajte hranu sa niskim sadržajem masti: riba ili piletina. Izbegavajte kofein i gazirane napitke. Probiotici poput jogurta mogu biti od velike pomoći.

     231
Brzo, ukusno, dekorativno.
Fin ručak, sa karfiolom koji je i mekan i krckav.
Ukusni, brzi za pripremu.
Mmmm... čokoladno... kremasto...
Ovaj ručak bi svakom odgovarao!
Strana 2 od 1196