• Kuvar otkriva koja su najbolja i najgora mesta za odlaganje hrane u frižideru

    Kuvar otkriva koja su najbolja i najgora mesta za odlaganje hrane u frižideru

    Danijel Norton napominje da pojedini delovi frižidera variraju u temperaturi. Više police i stalci su uglavnom najtopliji deo frižidera. Najosetljiviji proizvoi na promene u temperaturi su: mleko, sirovo meso i riba. Iz tog razloga, navedeni proizvodi moraju se čuvati u određenim uslovima kako ne bi došlo do porasta bakterija koje su potencijalno štetne za ljude.

    Svežu testeninu i pite bi trebalo čuvati u samom dnu donjeg dela frižidera - ujedno najhladnijem delu uređaja.

     301
  • Lečenje konjuktivitisa biljem

    Lečenje konjuktivitisa biljem

    Konjuktivitis je infekcija oka koja obično uključuje simptome poput srvenila, svraba i osetljivosti na svetlost. Infekcija je rezultat virusa, bakterija, gljivica... Ponekad kapi za oči ne mogu pomoći u rešavanju ovog problema.

    Sladić je zanemarena biljka čiji koren može biti od izuzetne koristi u tretiranju virusnih ili bakterijskih infekcija. Ukoliko želite da oprobate tretman uz upotrebu sladića, bilo bi dobro da se posavetujete sa lekarom o potencijalnoj koristi ovog ekstrakta.

    Koren kurkume može biti takođe efikasan u borbi protiv crvenila i iritacije oka. Može smanjiti upalu, ali je savet sa lekarom neophodan zbog preporučene doze i pravilnog načina upotrebe.

    Ponekad navedene bilje mogu povećati iritaciju, stoga ih nemojte koristiti na sopstvenu inicijativu da ne biste povećali simptome konjuktivitisa.

     458
  • Breskva

    Breskva

    Domovina breskve je Kina ali se gaji svuda u svetu gde je malo toplija klima. Postoji preko 2000 sorti koje su nastale ukrštanjem ali svima je zajedničko to da sadrže oko 80% vode i dosta korisnih supstanci. Navikli smo da je konzumiramo u svežem obliku, u tortama, kolačima, kao sok, kompot...
    Osim za osveženje u toplim danima breskva se koristi i kao diuretik i antioksidans. Takođe ima veliku primenu u kozmetici.
     9560
  • Da li su jaja zaista zdrava?

    Da li su jaja zaista zdrava?

    Skoro 40 godina istraživači pokušavaju da utvrde da li su kuvana jaja, omlet i kajgana zapravo zdravi. Argument protiv odnosi se na dva jednostavna faktora: jaja imaju visoku koncentraciju masti i holesterola.

    Jedno jaje sadrži oko 70 kalorija, oko 6 grama proteina i 5 grama masti. Proteini u jajima utiču na oslobađanje hormona glukagona, koji podstiče telo da koristi sačuvane ugljene hidrate i masti. Istraživači sa Harvarda su pratili navike u ishrani više od 100.000 ljudi i zaključili da jaja ne povećavaju rizik od bolesti srca. Studija sa Univerziteta u Konektikatu dokazala je da tri jaja dnevno poboljšava „dobar“ holesterol, bez ikakvih negativnoh uticaja po zdravlje. Sa druge strane, sirova jaja sadrže jedinjenje koje se zove avidin, a koje sprečava apsorpciju suštinskog nutritijenta biotina. Kuvanje jaja deaktivira avidin, čineći ga biohemijski beskorisnim. I dok samo 1 u 10.000 jaja sadrži salamonelu, pravilnim kuvanjem „ubijaju“ se ove bakterije i smanjuje se rizik od bilo koje bolesti prouzrokovane ishranom.

     614
  • Pravilan obrok nakon treniranja

    Pravilan obrok nakon treniranja

    Čak i ukoliko ne osećate glad, unos tečnosti i užina nakon treniranja su ključ za povratak energije i hranljivih materija u telu. Telo mora obnoviti glikogen jednako koliko mu je neophodna i voda. Proteini i ugljeni hidrati su najbolja kombinacija nakon treninga. Mišići koji su hidrirani i negovani ugljenim hidratima i proteinima će se lakše oporaviti od napornog vežbanja. Trebalo bi užinati do 30 minuta nakon treninga, i to od 0,5 do 0,7 grama ugljenih hidrata po kilogramu telesne težine. Najefikasnije je užinati u prva dva sata posle treninga kako bi proces oporavka tela trajao što kraće.

     399
Probajte kuglice sa bundevom, nećete se pokajati.
Tradicionalno jelo.
Brzo se sprema, a jos brže pojede.
Veoma ukusan krompir, spolja hrskav, unutra mekan. 
Spolja hrskavi, a unutra sočni.
Čokoladni kolač sa keksom.
Strana 3 od 1228