• Kako da se oslobodite viška soli?

    Kako da se oslobodite viška soli?

    So je najčešći začin u kuhinjama širom sveta. Istraživanja su godinama unazad utvrdila da ovaj začin može imati ozbiljne negativne uticaje na ljudsko zdravlje. Iako je tačno da je vašem telu potreban natrijum kako bi pravilno funkcionisalo, ne znači da mu je potraban i njen višak. Može izazvati bolesti srca, moždani udar ali može doći i do zadržavanja tečnosti u organizmu i pojave otoka.

    Pijte više vode. Stručnjaci preporučuju da pijete između šest do osam čaša vode dnevno jer voda za piće uklanja višak tečnosti koja se zadržava u telu, kao i natrijum. Ova jednostavna navika pomaže detoksikaciji organizma, održava vas hidriranim i smanjuje otoke. Konzumirajte više voća i povrća jer će vam pomoći da eliminišete višak soli. Zamenite so drugim začinima kao što su: beli luk svež crni biber, kari u prahu, origano i ruzmarin. Trebalo bi svakod dana da budete fizički aktivni kako biste kroz znoj izbacili višak soli i sve toksine.

     472
  • Greške koje pravite pri spremanju kajgane

    Greške koje pravite pri spremanju kajgane

    Kajgana je često omiljeni doručak mnogih koji ne mogu da zamisle početak dana bez jaja pripremljenih na ovaj način. Ipak, često se desi da nešto krene naopako, pa pogledajte da niste napravili jednu od ovih čestih grešaka pri spremanju ukusne kajgane:

    1. Koristite stara jaja - pri spremanju dobre kajgane najbitnije je da su jaja sveža

    2. Koristite nekvalitetan tiganj - kod dotrajalog tiganja često se dešava da se jaja slepe ili zagore

    3. Ne dodajete putera - dodatak samo malo margarina ili bilo kojeg drugog putera vidno će poboljšati ukus kajgane

    4. Ne mešate dovoljno - kajganu je potrebno konstantno mešati tokom prženja

    5. Ne dodajete začine kako treba - so i drugi začine trebate dodati odmah na početku pripreme kajgane, a ne kada je već servirate

    6. Dodajete mleko - dodavanje mleka u kajganu stvoriće isuviše vodenu smesu, ili će u drugom slučaju jaja brže zagoreti pri dnu

     3211
  • Sigurni znaci da je vino pokvareno

    Sigurni znaci da je vino pokvareno

    Nisu sva vina idealna za čuvanje, a ukoliko ovo piće dođe u kontakt sa toplotom ili vazduhom nakon flaširanja, ne bi ga trebalo konzumirati. U narednih nekoliko redova saznaćete najsigurnije znake koji će vam ukazati na to da je flaša vina koju ste nameravali da popijete pokvarena.

    Miris je neobičan. Ukoliko vas aroma podseća na vlažan podrum, buđ, mokar karton ili sirće, nemojte ga piti.

    Ima slađi ukus nego što bi trebalo. Ako vino koje nameravate da pijete nije porto ili desertno vino, a slatko je, to je jedan od znakova da je bilo izloženo toploti i da se pokvarilo.

    Čep ne stoji čvrsto na boci. Ovo može biti indikator da se vino pregrejalo.

    Tečnost je braonkaste boje. Smeđi tonovi u crvenom vinu pokazuju da je piće oksidiralo i da mu je istekao rok trajanja, a kada su u pitanju bela vina, taj indikator je tamno žuta boja.

    Čini se kao da je gazirano, a ne radi se o penušavom vinu. Ova pojava znači da je došlo do druge fermentacije i da ta flaša više nije upotrebljiva.

     12090
  • Nekoliko principa zdrave ishrane

    Nekoliko principa zdrave ishrane

    - Insistiranje na svakodnevnom uzimanju vitamina nije garancija za očuvanje zdravlja.

    - Ishrana može značajno da kontroliše negativne efekte štetnih hemikalija.

    - Kontrolisanje ishrane je važno ukoliko patite od hroničnih oboljenja.

    - Što raznovrsnija ishrana, ali pravilno kombinovana, osnov je za zdrav organizam.

    - Obroke ne bi trebalo preskakati, kao ni izgladnjivati organizam jer tada dolazi do smanjene otpornosti celokupnog organizma.

    - Smanjiti unos zasićenih masnih kiselina.

    - Redovno unošenje tečnosti je veoma važno.

    - Povećati unos složenih ugljenih hidrata i dijetetskih vlakana.

     965
  • Zašto je zdravo piti smutije?

    Zašto je zdravo piti smutije?

    Obezbedite svom telu neophodne zalihe vitamina i minerala upravo putem smutija, posebno ukoliko ste na određenom programu ishrane u cilju smanjenja telesne težine.

    Smutiji utiču na bolje varenje, ukoliko imate problema sa zatvorom.

    Značajni su za detoksikaciju organizma.

    Minerali i vitamini u smutijima utiču na zdravlje kože, kose i noktiju.

    Podstiču memoriju, izazivaju osećaj smirenosti i utiču na zdrav san.

     665
Ovo je jako dobar recept u slučaju da vam se jede nešto slatko a nemate strpljenja da spremate, ili vam ne treba veća količina, ili ste dobili nenajavljene goste koje…
20257
Ukoliko želite da na brzinu spremite odličan ručak i da se pritom osećate kao da ste na moru evo predloga. Navedeni sastojci dovoljni su za dve osobe. Uz predloženi ručak…
24765
Punjene prepelice sa pirinčem i šampinjonima će svakako biti nešto veoma zanimljivo i ujedno ukusno na vašoj trpezi.
8715
Evo jednog brzog i finog recepta za sladoled. Možete se igrati sa ukusima kako god poželite, umesto otopljene čokolade, narendajte je ili dodajte omiljeno voće... Iskoristite vašu maštu!
9325
Mocart torta se priprema veoma jednostavno i brzo, a kombinacija čokolade i višnje (ili maline) je pravi pogodak za sve goste i ukućene!
25602
Uživajte u eksploziji ukusa kombinujući đumbir, cimet i karanfiliće. Uz dobar sladoled ili smrznuti jogurt mogu predstavljati nezaobilaznu letnju poslasticu.
13523