• Kako regulisati crvenilo i svrab očiju?

    Kako regulisati crvenilo i svrab očiju?

    Nakon skidanja ili pre nanošenja kontaktnih sočiva, očistite ih temeljno, kao i ruke. Glavni uzročnih infekcija oka mogu biti upravo nepravilna higijena.

    Kesice čaja od kamilice mogu smanjiti iritaciju i ukloniti toksine, kao i smanjiti otok.

    Bacite svu šminku nakon čijeg nanošenja primetite promene u izgledu kože oko očiju ili ukoliko se pojavi crvenilo, svrab ili peckanje.

    Probajte sa homeopatskim kapima i koristite ih po potrebi. Ponekad ovaj jednostavan tretman može olakšati vaše dnevne muke.

     669
  • Kako izaći na kraj sa jutarnjom mučninom

    Kako izaći na kraj sa jutarnjom mučninom

    Jutarnja mučnina veoma je česta pojava tokom prvog tromesečja trudnoće, a može se desiti u bilo koje doba dana.
    Nju izazivaju hormonalne promene tokom trudnoće. Za neke žene, mučnina će trajati celu trudnoću, ali kod većine prestaje negde u toku četvrtog meseca. Razlog zbog kojeg se ova pojava najčešće dešava ujutro je taj što je najvećem broju trudnica okičad za mučninu prazan stomak.

    Prema istraživanju sprovedenom na Kornelu, mučnina je način na koji organizam želi da zaštiti fetus od toksina i patogena. Prema toj studiji, meso, jaja, riba i brokoli, kao i gorka pića poput kafe. Istina je da će se u mesu, ribi i jajima naći patogeni pre nego u nekim drugim vrstama namirnica, a takođe mnogi toksini imaju gorak ukus, tako da bi averzija prema hrani koja podseća na tako nešto mogla imati zaštitničku ulogu.

    Bez obzira na uzrok, jutarnja mučnina otežava život velikom broju žena. Postoji nekoliko strategija koje bi budućim majkama mogle pomoći da izađu na kraj sa ovim problemom.

    Izbegavajte prazan stomak - česti, ali mali obroci i hranljive užinice pomažu u smanjenju mučnine.

    Držite hranu blizu kreveta - ukoliko pojedete nešto kad se probudite, manja je šansa da vam se sloši, a najbolji izbor su suvi krekeri.

    Jedite hranu koja vam prija - većina trudnica razvije osetljivost i averziju prema nekim vrstama hrane, tako da bi bilo najbolje da je se klone, iako je ona možda veoma ukusna i zdrava. Te namirnice se mogu kasnije uključiti u ishranu, kada ovaj osetljivi period prođe.

    Izbegavajte tečnost tokom obroka - mučnina se često dešava i kada se mešaju hrana i voda, tako da je tokom ta tri meseca preporučljivo ograničiti pića na vreme pre ili posle obroka.

     4989
  • Neobični specijalitet Aljaske

    Neobični specijalitet Aljaske

    Tradicionalna poslastica koja potiče sa Aljaske je i fermentisana glava lososa. Nakon odstranjivanja, glava se zakopa u zemlju u kojoj boravi nekoliko nedelja. Kao što i predpostavljate - za to vreme počinje da truli. Pre potpunog razgrađivanja, iskopa se i služi kao hladan specijalitet.

     203
  • Da li su napukla jaja bezbedna za upotrebu?

    Da li su napukla jaja bezbedna za upotrebu?

    Ako vam je jaje slučajno napuklo, i dalje ga možete koristiti kasnije. Prespite jaje u posudu i možete ga čuvati u frižideru do četiri dana. Ukoliko ste kupili jaja koja su već napukla – nemojte ih koristiti, bacite ih. Belance se može zamrznuti i na godinu dana, ali se žumance ne može zamrznuti.

     849
  • Pet najzdravijih mahunarki

    Pet najzdravijih mahunarki

    Brazilski orah – Bogat je selenom, mineralom odgvornim za pravilan rad štitne žlezde. Odličan je za zdravlje kože I noktiju.

    Indijski orah – Sadrži više gvožđa nego bilo koja mahunarka. Preporučuje se kod metaboličkih poremećaja, normalizuje nivo holesterola u krvi, a ima I antiseptička I antibakterijska svojstva.

    Kikiriki – Dobar izvor proteina I različitih vitamina I minerala kao što su magnezijum I fosfor.

    Pistaći – Mali zeleni dragulji imaju visok sadržaj hranljivih sastojaka I antioksidanasa. Predstavljaju jednu od mahunarki sa najvišom koncentracijom luteina I zeaksantina koji utiču na zdravlje očiju.

    Orasi – Neverovatan izvor omega-3 masnih kiselina koji smanjuju rizi od srčanih oboljenja. U poređenju sa drugim mahunarkama, sadrže nešto više kalorija I zdravih masti neophodnih za pravilno funkcionisanje čitavog organizma.

     373
Poznat još kao italijanski slatki hleb. Služi se na božićno jutro. Miris i ukus koji se pamti do sledećeg Božića.
24488
Brza, laka i veoma ukusna pita sa pečurkama. Priprema se sa šampinjonima ali možete iskoristiti i neku drugu vrstu.
28599
Obično se priprema za Božićne praznike ali može se služiti i u bilo kojoj drugoj prilici.
21581
Predivan način da se osvežite i nadoknadite nedostatak vitamina C.
54574
Fantastični osvežavajući napitak za tople letnje dane. Obavezno probajte i nećete se pokajati !
38196
Osvežavajući sok u kom ćete uživati u toku cele godine.
45588