• Šta jesti nakon treninga?

    Šta jesti nakon treninga?

    Govorili smo o tome šta ne treba jesti nakon treninga, a šta je to što smemo jesti?

     14777
  • Lorraine Pascale

    Lorraine Pascale

    Ko kaže da kulinarstvo i vitka linija ne idu zajedno? Lorejn Paskal, nekada manekenka, a sada autor popularnih kulinarskih TV emisija je dokaz da se ne treba odreći kolača i torti zarad manekenskog izgleda.

    Lorejn je rođena 17. novembra 1972. godine u Londonu, a već sa 16 godina započinje manekensku karijeru radeći za Donu Karan, Versaće, Beneton, Šanel...no, shvativši da da angažmani u modnoj industriji ne traju večno, odlučuje da se okrene svojoj drugoj velikoj ljubavi - gastronomiji. Tako je prvo završila nekoliko kulinarskih kurseva, a potom se školovala u Internacionalnoj kulinarskoj akademiji za poslastičare, pa samim tim njen zaštitni znak i jesu su razni kolači i druge slatke poslastice spremljene na jednostavan i elegantan način.

    Takođe, Lorejn se može pohvaliti i time da je radila u mnogim poznatim restoranima kao što su Petrus i Volslej, a trenutno vodi emisiju Jednostavni recepti u kojoj predstavlja recepte iz svih oblasti kulinarstva.

    Napisala je nekoliko uspešnih knjiga u kojima objašnjava kako na lak i brz način spremiti ukusne pekarske proizvode i slatkiše (Baking Made Easy, A Lighter Way To Bake), a mi Vam posebno preporučujemo njene mafine sa bundevom - recept sa sastojcima i detaljnim uputstvom možete naći na sledećem linku: http://www.24kitchen.rs/shows/lorejn-paskal-jednostavni-recepti/recipe/mafini-sa-bundevom-i-ruzmarinom

     3207
  • Organizacija veselja

    Organizacija veselja


    Organizovati slavlje sa današnjim načinom života je prava umetnost. Bez razike da li se radi o dečijem rođendanu, večeri za prijatelje, žurci za useljenje...treba biti dosta organizovan, kreativan i strpljiv.
    Evo jedne ideje koja će vam dosta pomoći oko same organizacije. Obavezno napravite listu onoga šta je potrebno da se uradi. Napravite je tako da počinje od onog što je potrebno prvo uraditi. Broj jedan na vašem spisku će biti lista gostiju, jer će od nje zavisiti da li ćete dečiji rođendan slaviti kod kuće, u manjem ili u većem lokalu. Broj dva će biti odrediti odgovarajuće termine i datume kako biste unapred bili spremni za pregovore sa vlasnicima lokala -primer 17-19h 21.10 ili  2 sata u periodu od 16h-21h, 20, 21 ili 22.10. Broj pet će biti “rezervisati lokal”.
    Kako bi znali da broj pet ima daleko veći prioritet od  kupovine plastičnih čaša koje će biti na primer na mestu broj 23, obavezno obojite broj tri u neku drečavu boju. Tako će svaki put kada uzmete spisak u ruke da proverite dokle ste stigli, one stavke bez kojih proslava neće funkcionisati će vam upadati u oči i nema šanse da ih iz nekog  razloga propustite. Pored svake bitne stavke stavite rok do kada morate da je završite.
    Naravno sa planiranjem počnite na vreme. Imajte u obzir da ukoliko želite da slavite van kuće 3 nedelje ranije nije veoma rano za rezervisanje lokala već naprotiv može biti i prekasno …
    Takođe delegirajte zadatke okolini. Naparavite spisak za kupovinu i pošaljite bake i deke, neka dete sa tatom bira tortu na internetu ... videćete svi će biti srećni i zadovoljni a vi manje optrećeni! Znači papir i olovku u ruke i počnite sa pripremama na vreme kako vas ne bi bolela glava par dana pre slavlja!

    Primer kako bi trebao da izgleda spisak:

    1.Napravi spisak gostiju
    2.Odredi termin
    3.Raspitaj se za preporuku za lokal
    4.Lično proveri svako lokal i uslove koje nudi
    5.Rezerviši lokal-01.10.
    6.Proveri da li imaš brojeve telefona svih gostiju
    7.…
    8.…
    9.…

     4816
  • Jestive i nejestive kore voća i povrća

    Jestive i nejestive kore voća i povrća

    Da li je određeno voće ili povrće bolje konzumirati sa korom ili bez nje, stvar je za debatu. Kore se često odrstranjuju kao vid navike ili u pokušaju da se smanji izloženost pesticidima. U nekim slučajevima, odstranjivanjem kore uklanjate brojne hranljive materije.

    Nejestive kore:

    Avokado

    Grejpfrut

    Dinja

     

    Jestive kore:

    Limun

    Narandža

    Krastavac

    Plavi patlidžan

    Kivi

    Tikvice (ukoliko su dobro skuvane)

    Mango

    Lubenica

    Krompir

     972
  • Jabuke smanjuju rizik od kardiovaskularnih oboljenja

    Jabuke smanjuju rizik od kardiovaskularnih oboljenja

    Ukoliko pokušavate da snizite krvni pritisak i poboljšate nivo holesterola, jabuke vam u tome mogu pomoći. Rastvorljiva vlakna kao i zdravi šećeri, takođe smanjuju rizik od kardiovaskularnih problema. Održavanje telesne težine je važno za krvni pritisak, a jabuke mogu biti vaš saveznik u postizanju željene figure. Ukoliko redovno jedete jabuke, možete smanjiti rizik od kardiovaskularnih oboljenja i do 22 odsto. Vlakana najviše ima u kori, zato jabuku nemojte ljuštiti. Pomoći će vašem telu da efikasnije apsorbuje holesterol.

     876
Zatvorite oči i pokušajte da zamislite miris i ukus toplog domaćeg hleba... ili još bolje spremite ga sami i zaista uživajte u njemu.
47937
Predivan način da započnete dan, provedete popodne uz porodicu ili veče uz prijatelje… slane, slatke, mirišljave, u svakom slučaju šta god da odaberete nećete pogrešiti jer su jednostavno neodoljive.
25537
Pomalo zaboravljena nedeljna porodična poslastica. Vratite se u detinjstvo kada je bakina kuća bila ispunjena slatkim mirisom rogača…
54431
Strana 1720 od 1720