• Melitin lek za detoksikaciju

    Melitin lek za detoksikaciju

    Lek pomaze kod povećanog holesterola, triglicerida, tromboze, hroničnog bronhitisa, preterane mršavosti....

     5323
  • Anatomija jednog milkšejka

    Anatomija jednog milkšejka

    Jedan od najboljih delova leta je ledeni milkšejk. Naravno, to podrazumeva milkšejk koji sami napravite, jer su oni u restoranima brze hrane toliko nezdravi da teško da ćete poželeti time da počastite svoje telo, ma koliko ukusni bili.

    Čovek bi pomislio da je milkšejk poprilično jednostavna stvar - mleko i sladoled. Sladoled, sa druge strane, u sebi sadrži mleko, šećer, jaja, slatku pavlaku i vanilu. Dakle, prostom računicom dolazimo do zaključka da milkšejk treba da ima 6 sastojaka. I mada je milkšejk veoma kaloričan i sadrži visok postotak masti i šećera, sve to dolazi od prave hrane, a ne od aditiva.

    Međutim, kako to da šejkovi u restoranima brze hrane imaju više od 20 sastojaka?

    Jedan veliki milkšejk sadrži 252 grama šećera (isto kao 6 konzervi koka kole), 278 grama ugljenih hidrata, 1200 miligrama soli i 1720 kalorija (gotovo čitav dnevni preporučeni unos). Još gore, obično se ne koristi mleko, već mleko u prahu, mlečna mast i sl. Osim toga, koriste se 4 različita aditiva čiji je zadatak da zgusnu tu smesu, i veštačke boje i arome, kako bismo se efikasnije "navukli" na taj ukus.

    Da li je to nešto što biste voleli da svarite?

     1463
  • Kako prejedanje pred spavanje utiče na organizam?

    Kako prejedanje pred spavanje utiče na organizam?

    Teški obroci ili masna hrana neposredno pre spavanja mogu izazvati nelagodu i probavne smetnje. Nesanica je jedna od češćih pojava. Ukoliko puno jedete pred spavanje, vaš organizam tražiće više tečnosti. Ukoliko steknete naviku da večerate neposredno pred spavanje, možete razviti žgaravicu. Da biste je izbegli, jedite bar dva do tri sata pred spavanje. Obilni obroci, bogati ugljikohidratima, ne samo da mogu nadoknaditi količinu kalorija za taj dan, već idućeg jutra mogu uticati na visok nivo šećera u krvi.

     612
  • Kako žalfija utiče na organizam?

    Kako žalfija utiče na organizam?

    Istraživanja su pokazala da čak i male količine žalfije mogu uticati na povećanu koncentraciju, na zdravlje srca i jačanje imunog sistema. Žvakanje njenih listova nije najprijatnije zbog intezivne arome, ali je ovo najefikasniji način iskorišćavanja svih organskih jedinjenja. Brojna jedinjenja u žalfiji utiču na neutralizaciju slobodnih radikala i sprečavaju stvaranje oksidativnog stresa. Bogata je vitaminom K koji igra ključnu ulogu u razvoju gustine kostiju.

     735
  • Ishrana u skladu sa godinama: četrdesete

    Ishrana u skladu sa godinama: četrdesete

    Ishrana u četrdesetim je od velike važnosti jer upravo u tom periodu možete sprečiti pojavu brojnih zdravstvenih problema koji su često uzrok loših navika. Morate naći vremena za bilo kakav oblik fizičke aktivnosti, posebno pred menopauzu kada nastupaju velike promene u samom metabolizmu. Nivo estrogena se smanjuje, više je masnih naslaga, hosterol raste, a kosti slabe.

    Potrebno je unositi više gvožđa i kalcijuma, izbegavajte namirnice koje sadrže velike količine šećera ili "loših" masti kako bi sprečili gojenje.

    Idealna hrana za vas:

    Limun: Izuzetno važan za detoksikaciju, "prečišćavanje" kože i organa.

    Riba: Izaberite one bogate omega-3 masnim kiselinama jer održavaju kožu hidriranom i imaju antiinflamatorno dejstvo.

    Jaja: Bogata proteinima i cinkom, pomažu organizmu da apsorbuje vitamin A.

    Bademi: Sadrže vitamin E i kalcijum, izvor su proteina i "dobrih" masti.

    Jabuke: Izvor vlakana i vitamina C.

    Izbegavajte brzu i niskomasnu hranu bogatu šećerom jer može nagomilati masti i so u organizmu i time izazvati povišeni krvni pritisak. Takođe, izbegavajte kofein, a umesto slatkiša konzumirajte više voća.

     1017
Pita sa bundevom je veoma ukusna. Pored predivnog ukusa ispuniće vaš dom predivnim mirisom. Uživajte!
11808
Kapreze (Caprese) salata je izuzetno jednostavna i laka za pripremu. Specifična je po tome što se priprema sa mocarela sirom koji se pravi od bivoljeg mleka i potiče iz italijanske…
16152
Predivnom likeru od čokolade retko ko može odoleti.
13853
Punjene suve paprike imaju poseban šmek. Možete ih pripremiti na klasičan način sa mlevenim mesom i pirinčem, a možete isprobati i ovaj recept.
15268
Ako želite da promenite uobičajeni način pripreme slanih palačinki eve jedne dobre ideje, napunite ih spanaćem.
19207
Recept za zapečene slatke palačnike sa ananasom. Probajte veoma interesantna kombinacija.
12119