• Nutritivne vrednosti kiselog kupusa

    Nutritivne vrednosti kiselog kupusa

    Institut za integrativnu medicinu na Univerzitetu u Nemačkoj, potvrdio je da je kiseljenje najstariji oblik konzerviranja povrća i datira još četvrtog veka pre nove ere. Najčešće se povezuje sa istočnoevropskim zemljama. Fermentacija uz pomoć kiseline omogućava duži rok trajanja i jedinstveni ukus. Proces fermentacije proizvodi probiotike koji su od izuzetnog značaja za digestivni sistem.

    Nutritivna vrednost na 100 g:

    Kalorije: 19 g

    Ugljeni hidrati: 4,7 g

    Dijetetska vlakna: 2,9 g

    Proteini: 0,9 g

    Vitamin C: 14,7 mg

    Holin: 10,4 mg

    Kalcijum: 30 mg

    Magnezijum: 13 mg

    Natrijum: 661 mg

     4248
  • Sirov med za bolji san?

    Sirov med za bolji san?

    Korišćenje sirovog meda za poboljšanje sna mnogima može zvučati smešno. Ipak, dajte mu šansu i uvereni smo da ćete osetiti rezultate.

    Metod je jednostavan. Oko 30 minuta pred spavanje, konzumirajte jednu kašičicu sirovog meda. Postupak ponavljajte narednih nedelju dana. Ukoliko ne osetite promenu u kvalitetu sna, povećajte dozu na dve kašičice. Metod je uspešan ukoliko izbegavate namirnice bogate ugljenim hidratima, posebno kada je večera u pitanju. Poslednji obrok trebalo bi da bude bogat proteinima i zdravim mastima.

    Pored poboljšanog kvaliteta sna, ojačaćete imunitet i povećati nivo energije uz samo jednu kašičicu sirovog meda pred spavanje.

    Naš predlog su Happy Honey proizvodi - jer nećete moći da im odolite. Posetite Happy Honey i poručite online omiljeni ukus.

    Happy Honey sirov med Oklagija baner

     794
  • Rotkvice kao čistači krvi i bubrega

    Rotkvice kao čistači krvi i bubrega

    Rotkvice se koriste kao hrana i lek još od Rimskog carstva. One pripadaju istoj porodici kao kelj, brokoli i kupus.

    Dobrih strana rotkvice ima zaista mnogo - ekstremno nizak broj kalorija, nepostojanje masti, mnogo vlakana, folne kiseline, magnezijuma, kalijuma, bakra, kalcijuma, mangana i vitamina C i B.
    Ne možete pogrešiti sa ovim povrćem, kada se sitno isecka dobra je u salatama, a može se dodati i supama ili paprikašima.

    Ovo povrće se bori protiv raka, a visok procenat vlakana čini ga posebno delotvornim u borbi protiv raka debelog creva. Ako imate problema sa disanjem, rotkvice su prirodan lek za to. Vlakna, vitamini i minerali koji se nalaze u rotkvici pametan su izbor za kardiovaskularno zdravlje. Osim toga, pankreas, bubrezi i jetra se lakše čiste. Povrh svega toga, pomažu u gubljenju težine, jer dugo drže sitost, uprkos tome što sadrže veoma malo kalorija (svega 19 kalorija u porciji).

    Rotkvice jesu male, ali su sasvim sigurno moćne!

     1681
  • Energetske i hranljive vrednosti: krompir

    Energetske i hranljive vrednosti: krompir

    Krompir je vrsta biljaka skrivenosemenica i pripada porodici pomoćnica. Poreklom je iz Južne Amerike, sa Anda. U Evropu su ga doneli Španci sredinom 16. veka. Višegodišnja je, zeljasta biljka i poseduje podzemno stablo po tipu krtole. Listovi su perasto deljeni i postavljeni su naizmenično. Obratite pažnju na energetske i hranljive vrednosti ovog povrća koje je nepravedno proglašeno za "povrće praznih kalorija".

    Energetska vrednost (na 100 g): 77 kcal

    Ugljeni hidrati: 17,49 g

    Proteini: 2,05 g

    Masti: 0,10 g

    Holesterol: 0 mg

    Dijetalna vlakna: 2,1 g

    Niacin: 1,061 mg

    Pantotenska kiselina: 0, 279 mg

    Vitamin A: 2 µg

    Vitamin B3: 1,1 mg

    Vitamin B4: 12,1 mg

    Vitamin C: 19,7 mg

    Vitamin E: 0,01 mg

    Vitamin K: 2 µg

    Natrijum: 6 mg

    Kalijum: 421 mg

    Kalcijum: 12 mg

    Gvožđe: 0,81 mg

    Magnezijum: 23 mg

    Mangan: 0,153 mg

    Fosfor: 57 mg

    Cink: 0, 30 mg

     1147
  • Da li banana izaziva ili suzbija konstipaciju?

    Da li banana izaziva ili suzbija konstipaciju?

    Prema mišljenju makrobiotičkog nutricioniste Šilpa Arore: “Banane su bogate vlaknima i hranljivim materijama koje štite creva, što znači da su zdrava hrana za bakterije u vašem stomaku dok vlakna pomažu u eliminaciji toksina iz debelog creva.” Ipak, banane ne deluju povoljno na organe za varenje ukoliko se konzumiraju sa rafinisanim brašnom, prerađenim šećerima i slično, zato vodite računa uz šta ih kombinujete kako biste iskoristili sve njihove prednosti.

     780
Osvežite se ovim ukusnim napitkom u vrelim, letnjim danima!
Fantastičnog je ukusa. Probajte. Prijatno!
Veoma ukusan napitak!
Uz dodatak domaćeg sira dobićete veoma ukusan doručak. Pečem ih, jer su manje masne u odnosu na pržene. Prijatno!
1428
Služiti uz prženo ili pohovano meso i sezonsku salatu ili pak uz nešto suhomesnato. Prijatno!
Strana 1 od 1394