• Prednosti lubenice za muškarce

    Prednosti lubenice za muškarce

    Lubenica je odličan izvor kalijuma, vitamina C i A, a sadrži i visoku koncentraciju beta-karotena. Unutrašnjost lubenice većinom čini voda (oko 92 odsto), preostalih 8 odsto ima najveću koncentraciju likopena. Likopen čuva zdravlje kože i srca. Kora lubenice sadrži visok nivo fito-nutritijenta koji se zove citrulin. On opušta krvne sudove i povećava protok krvi. Nedavnim istraživanjem na Univerzitetu Ilinois u Čikagu utvrđeno je da lubenica povoljno utiče na zdravlje prostate.

     549
  • Kako se rešiti neprijatnog mirisa ispod pazuha?

    Kako se rešiti neprijatnog mirisa ispod pazuha?

    Najčešći uzrok su bakterije koje se nalaze u znoju, ali ponekad mogu biti u pitanju gljivične infekcije kože.

    Razmislite o korišćenju antibakterijskog sapuna. Obratite pažnju na svoj pazuh, noge, prepone i nabore. Sapunica ponekad može iritirati kožu i stvarati gljivične infekcije koje utiču na miris tela. Suvu kožu temeljno očistite peškirom pre oblačenja.

    Puderišite kožu, pritom posebno obratite pažnju na nabore kože. Puder će apsorbovati višak vlage i sprečiti razvoj mirisa koje bakterije uzrokuju.

    Dodajte sodu bikarbonu u prašak za veš pri početku pranja i sirće tokom ispiranja. Mirisi su ponekad uzrok nedovoljno isprane tkanine.

    Koristite redovno dezodorans, nakon svakog pranja.

    Uzmite dodatak cinka jednom dnevno, nedostatak cinka je uzrok loših mirisa. Preporučena dnevna doza za muškarce je 8mg, a za žene 11mg.

     740
  • Brza hrana može trajno oštetiti bubrege

    Brza hrana može trajno oštetiti bubrege

    Osnovni problem brze hrane jesu masti. Studija sprovedena na pacovima koji su osam nedelja konzumirali hranu bogatu mastima otkrila je da pored oštećenja bubrega, može doći i do drugih značajnih problema u radu organa za varenje, pa i srca. Primećeno je da su određene vrste trasportera glukoze u većoj količini bile prisutne kod pacova sa dijabetesom tipa 2. Takođe je utvrđeno da velika količina trans masti utiče na loše pamćenje, koncentraciju i stvara određene probleme u govoru. Nasuprot njima, omega 3 masne kiseline povoljno utiču na mozak - utiče na bolju koncentraciju i obezbeđuje telu dovoljno energije.

     853
  • Maske za kosu

    Maske za kosu

    Svaka žena želi da ima kvalitetnu kosu kao iz reklama, ali nažalost tu je često problem sa ispucalim krajevima. Evo par prirodnih recepata koji vam mogu pomoći da sprečite pucanje kose i da i vaša izgleda kao sa reklama.

    Pakovanje br.1
    Ispasirajte jednu bananu, dodajte 2 po kašike surutke, ružine vodice i limunovog soka. Napravite glatku pastu koju ćete naneti na kosu i drđati oko 60 minuta. Nakon toga isperite.

    Pakovanje br.2
    Umutite jedno jaje, dodajte 1 kašiku meda i pola šolje mleka. Nanesite na kosu i ostavite desetak minuta.

    Pakovanje br. 3
    Nakvasite kosu pivom i dobro izmasirajte teme. Nakon toga kosu isperite.

    Pakovanje br.4
    Očistite pola papaje i stavite u beldneru sa pola šolje jogurta. Nanesite masku na kosu i držite oko 45 minuta. Nakon toga isperite dobro.

    Pakovanje br. 5
    Pomešajte istu meru maslinovog, ricinusovog, bademovog i kokosovog ulja i ugrejte ga. Tako toplo ulje umasirajte u kosu, izmasirajte i pokrijte kapom za tuširanje. Ostavite da odstoji oko 40 minuta. Dobro isperite.

    Pakovanje br. 6
    Umutite jedno belance, dodajte 3 kašike maslinovog ulja i 1 manji avokado. Nanesite na kosu 40 minuta.

    Pakovanje br. 7
    Umutite 3 kašike meda i 3 kašike maslinovog ulja. Naneiste samo na ispucale krajeve i držite nekoliko minuta. Nakon toga dobro ispreite kosu.

    Pakovanje br. 8
    Umutite 1 žumance, 3 kašike maslinovg ulja i 1 kašika meda. Nanesite masku na kosu i držite 20-30 minuta. Dobro isperite.

    Izvor: myhealthtip

     2390
  • Mladi luk - više od dodatka jelima

    Mladi luk - više od dodatka jelima

    Mladi luk je u potpunosti jestiv, osim korena. Sadrži niz hranljivih sastojaka, uključujući zdrave makronutrijente i vitamine. Malo kalorija i nizak nivo masti su samo neke od njegovih prednosti u odnosu na drugo povrće.

    Šolja seckanog mladog luka sadrži samo 32 kalorije i 1,8 grama proteina, kao i 0,8 grama masti. Idealan je za unos esencijalnih masnih kiselina. Jedna porcija sadrži 4 mg omega 3 masnih kiselina i 70 mg omega 6 masnih kiselina.

    Odličan je izvor vitamina K koji igra važnu ulogu u zgrušavanju krvi.

     545
Ukoliko želite slanu varijantu nadenite ih slanim nadevom-razmutite 1 belance sa 150 g sira. Prijatno.
Prelivene rolnice okretati kako bi obe strane upile sirup.
Brzo i ukusno!
Umesto višanja možete koristiti maline.
Obradujte svoje mališane.
Tope se u ustima...
Strana 1 od 1247