• Mladi luk - više od dodatka jelima

    Mladi luk - više od dodatka jelima

    Mladi luk je u potpunosti jestiv, osim korena. Sadrži niz hranljivih sastojaka, uključujući zdrave makronutrijente i vitamine. Malo kalorija i nizak nivo masti su samo neke od njegovih prednosti u odnosu na drugo povrće.

    Šolja seckanog mladog luka sadrži samo 32 kalorije i 1,8 grama proteina, kao i 0,8 grama masti. Idealan je za unos esencijalnih masnih kiselina. Jedna porcija sadrži 4 mg omega 3 masnih kiselina i 70 mg omega 6 masnih kiselina.

    Odličan je izvor vitamina K koji igra važnu ulogu u zgrušavanju krvi.

     1037
  • Kako se brzo i lako rešiti nadimanja?

    Kako se brzo i lako rešiti nadimanja?

    Posebne vrste namirnica mogu smanjiti simptome nadutosti stomaka. Konzumirajte hranu koja sadrži vlakna kao što su jabuke, ovsena kaša, brokoli, šargarepa ili pasulj. Takođe, uvek birajte hranu sa niskim sadržajem masti: riba ili piletina. Izbegavajte kofein i gazirane napitke. Probiotici poput jogurta mogu biti od velike pomoći.

     872
  • Saveti za topljenje čokolade

    Saveti za topljenje čokolade

    Sitno iseckanu čokoladu u izdvojenoj posudi zaronite u lonac sa niskim nivoom zagrejane vode. Lagano mešajte čokoladu dok ne počne da se topi. Vodite računa o pari koja može loše uticati na teksturu čokolade čak i ukoliko dođe u kontakt sa samo nekoliko kapljica vode. Izvadite posudu iz lonca kada je tri četvrtine čokolade istopljeno. Ukoliko pregrejete čokoladu dobićete zrnastu strukturu. Imajte na umu da se mlečna i bela čokolada brže tope zbog čvrstih materija mleka. Kako bi smesa bila homogena, preporuka je da koristite silikonsku lopaticu.

     1109
  • Kako pakovati zamrznutu hranu namenjenu za putovanje?

    Kako pakovati zamrznutu hranu namenjenu za putovanje?

    Ukoliko putovanje dugo traje, ili, ako idete na kampovanje, bolja opcija je ručni hladnjak pravljen od stakloplastike ili čvrste plastike. Ukoliko nosite veću količinu hrane, dva manja ručna frižidera su uvek bolji izbor u odnosu na jedan većih dimenzija. Pre nego što ispunite frižider hranom, u njega stavite malo leda u plastičnim kesama sa čvrstim zaptivačem. Imajte dovoljno leda u bilo kom obliku kako biste popunili bilo koji prazan prostor tokom pakovanja hrane. Pakovanja koja sadrže sirovo meso slažite na dno hladnjaka. Ukoliko nosite samo jedan frižider, na vrh ređajte one namirnice koje najčešće koristite. Hranu obavezno pakujte u kese ili posude kako ne bi došla u dodir sa vodom nakon što se led otopi. Što je frižider puniji hrana će ostati duže hladna. Da bi ručni frižider ostao što hladniji, zamotajte ga u debele peškire ili ćebe. Izbegavajte njegovo odlaganje u gepek automobila jer će se brže zagrevati.

     551
  • Piletina

    Piletina

    Čuva zdravlje i novčanik.

    Proteini su ključan deo ljudske ishrane, jer ih organizam koristi za stvaranje novih ćelija i održavanje i obnovu starih. Belančevine takođe imaju ulogu u proizvodnji enzima koji utiču na varenje, metabolizam i skladištenje sala.

    Piletina sadrži visokokvalitetne proteine, koji sadrže sve neophodne aminokiseline, uz nizak postotak masti. Uz to, mast iz piletine je uglavnom nezasićena, tako da je veoma korisna za organizam, što kao rezultat ima činjenicu da je piletina meso koju lekari najčešće preporučuju kao alternativu crvenom mesu. Pileće belo meso je jedno od najzdravijih mesa kojim možete da obradujete svoje telo.

    Jedna šnicla (100 gr) pilećeg belog mesa bez kosti i kože sadrži svega jedan gram zasićene masti, uz manje od 4 grama ukupne masti.

    Ista količina mesa ima 31 gram proteina, što je više od polovine preporučenog dnevnog unosa za odraslu ženu.

    Piletina prirodno sadrži nizak procenat natrijuma, svega 74 mg u 100 grama mesa.

    Piletina je odličan izvor niacina (vitamin B3), vitamina B6 i B12. Sadrži i gvožđe.

    Odrastao čovek dnevno ne bi trebao da konzumira više od 20 grama zasićenih masti dnevno, a kako piletina ima izuzetno mali procenat zasićenih masti, ovo meso je odličan izvor proteina, bez bojazni od preteranog postotka zasićenih masti.

    Dok je belo meso najpopularniji deo pileta, ni bataci i druga tamna mesa nisu loš izbor za vašu kuhinju. Iako ona sadrže nešto više masti i vezivnog tkiva nego belo meso, ono se bolje pokazuje na roštilju, jer zbog nešto većeg postotka masti i kolagena ostaje sočno čak i na visokim temperaturama.

    Najmasniji deo piletine je koža, sa 41 grama masti u porciji od 100 grama. Međutim, pošto se retko koje jelo služi sa tolikom količinom kože, ovo nije problem.

    Ovo meso je odlično u kuhinji jer se može spremati na milion načina, lako upija arome iz začinskog bilja, može se jesti topla ili hladna, u salati ili kao glavno jelo, a cena ovog mesa je mnogo manja nego cena svinjetine, junetine ili nekog drugog mesa.

     2962
Med od maslačka je dobar za detoksikaciju organizma, djeluje protuupalno, antibakterijski i antivirusno, pročišćava jetru, čisti krv, snižava razinu kolesterola, štiti od raka, ublažava kašalj, grlobolju.
Za sve ljubitelje kolača koji nisu puno slatki. I za sve nas koji nemamo vremena za kolače koji se dugo prave. Zato je tu ovaj brzi kolač!  
Svako pecivo koje se zamesi sa jogurtom je veoma mekano i ukusno, pa tako i ovi pužići. Probajte, prijatno!
Prvi put sam ih farbala sokom. Prezadovoljna sam. Veoma brzo poprime boju. Koristila sam sok sa ukusom maline. Vi možete koristiti bilo koji sok-po svom izboru. Količinu jaja prilagodite svojim…
Ukusni sitni kolači.
Sa domaćim korama.
Strana 1 od 1390