• 4 recepta za doručak bogat proteinom

    4 recepta za doručak bogat proteinom

    1. U poređenju sa tipičnim sendvičima, ova verzija ima skoro 40 odsto više proteina i 50 odsto više zasićenih masti. Za pripremu, skuvajte jaje i na tost hleb nanesite pola šolje niskomasnog sira, a na vrh dodajte pripremljeno jaje. Kalorije: 303, protein: 35 g

    2. Čia semenke sadrže mnoštvo omega-3 masnih kiselina i vlakana. Za ovaj jednostavan recept ukombinujte ¾ šolje niskomasnog grčkog jogurta i dve kašičice čia semenki. Kalorije: 226, protein: 22 g

    3. Kombinovanjem ¾ šolje žitarica sa ¾ šolje neutralnog grčkog jogurta i 10 badema dobićete obrok od 303 kalorije i 24 g proteina.

    4. Iseckajte tri kivija i pomešajte sa šoljom grčkog jogurta, a na vrh dodajte kašičicu čia semenki i rezultat je obrok od 276 kalorija i 25 g proteina.

     2273
  • Pet namirnica koje treba jesti posle trčanja

    Pet namirnica koje treba jesti posle trčanja

    Kratko vežbanje zapravo i ne zahteva neku posebnu korekciju u ishrani, međutim, kada pretrčite duže od pola sata, neophodno je organizmu nadoknaditi ono što je potrošeno i omogućiti mišićima da se obnove na odgovarajući način, što će biti učinjeno konzumiranjem ugljenih hidrata i proteina. Ukoliko trčite više od sat vremena, te hranljive supstance treba da budu u određenoj proporciji (4:1).
    Naravno, nakon vežbe treba i da se počastimo nečim što ima pristojan ukus, a u ovom tekstu saznaćete kojih su pet namirnica idealne za jelo nakon napornog trčanja.

    Ovsena kaša - sjajna je za posle trčanja jer sadrži ugljene hidrate, proteine i vlakna. Iako je sama kaša pomalo bezukusna, može joj se dodati voće što će je svakako učiniti boljom, uz sve zdravstvene benefite koje sadrži.

    Jogurt - prepun je proteina i poznato je da poboljšava izdržljivost, a možete mu dodati med, voće ili bademe, ukoliko ne volite ukus samog jogurta.

    Pileće belo meso - osim što je puno proteina, ovo meso ne sadrži mnogo masti i lako se kuva.
    Banana - sportistima su neophodni ugljeni hidrati, jer se ponašaju kao gorivo za teške fizičke napore.

    Banana je puna ugljenih hidrata, a da biste dobili najbolje rezultate, konzumirajte je sa mlekom ili nekim drugim izvorom proteina.

    Bademi - puni antioksidanasa, smanjuju holesterol, puni su vlakana i odličnog su ukusa. Ukoliko vam se više sviđa da ih jedete u kombinaciji sa nečim, odlično se slažu sa salatama, jogurtom ili voćem.

     1551
  • Kako se rešiti suvog kašlja?

    Kako se rešiti suvog kašlja?

    Suv kašalj je simptom povezan sa nekoliko različitih bolesti i alergija. Tretiranje uzroka može ublažiti simptome, ali ukoliko je uzrokovan virusom, lekovi često ne mogu regulisati infekciju. Umesto toga, koriste se lekovi za ublažavanje kašlja dok virus ne prođe.

    Inhalacijom uz pomoć pare možete osloboditi svu nagomilanu sluz koja se javlja kao posledica suvog grla.

    Čaj je dobar način da pomognete tankom sloju sluzi da izađe iz vašeg organizma. Dobar izbor su kamilica, eukaliptus, pa čak i sok od limuna.

    Suvo grlo je refleks organizma kojim se bori protiv infekcija. Disanje na usta, ukoliko vam je nos zapušen, stvara dodatne bolove zbog čega je najbolje što pre početi sa inhalacijom uz pomoć vodene pare.

    Istraživanja u oblasti refleksa kašljaotkrila su nekoliko potencijalnih mesta dejstava za nove lekove. Za veliki broj ovih lekova nisu sprovedena sva neophodna klinička ispitivanja, međutim, ali su na vidiku.

     1383
  • Sajam etno hrane i pića

    Sajam etno hrane i pića

    Sajam etno hrane i pića na kome će biti predstavljeno 1.500 proizvoda iz 26 regiona Srbije,  otvoren je od 26.11. na Beogradskom sajmu.

     11498
  • Najbolje piće za početak jutra: čaj, voda ili kafa?

    Najbolje piće za početak jutra: čaj, voda ili kafa?

    Bez obzira da li ste ranoranilac, verovatno imate naviku da jutro započnete uz šolju kafe, vode ili čaja. Čaša vode ujutru mogla bi da vam pomogne mnogo više od bilo kojih popularnih jutarnjih pića.

    Većina ljudi ne može da zamisli svoj dan bez jutarnje kafe, što nije iznenađujuće s obzirom da kofein u njoj izaziva blagu zavisnost. Umereno konzumiranje kafe može imati više koristi, uključujući smanjeni rizik od dijabetesa tipa, kamena u žuči i raka debelog creva. Mada, ključni efekat za one koji ne mogu bez jutarnje kafe je - poboljšanje kognitivne funkcije. Osobe sa srčanim problemima bi posebno trebalo da povedu računa na potencijalne efekte kofeina na krvni pritisak, puls i ritam srca pre konzumiranja velikih količina kafe ili bilo kog drugog pića koje sadrži kofein.

    Crni, zeleni i beli čajevi potiču od iste biljke i svi sadrže kofein. Čaj sadrži antioksidanse koji pomažu u zaštiti tela od negativnih zdravstvenih efekata slobodnih radikala, elemenata koji lutaju kroz krvotok i izazivaju oštećenja ćelija. Biljni čajevi mogu da pomognu u ublažavanju simptoma prehlade. Čaj od đumbira i nane pomažu u borbi protiv jutarnje mučnine.

    Voda je najpopularniji napitak na svetu, i to sa dobrim razlogom. Pomaže sve telesne funkcije i trebalo bi je piti tokom celog dana u umerenim količinama, počevši od prve čaše čim se probudite.

     3343
Kolač sa kokosom, kondenzovanim mlekom i čokoladnim ganašem.
Jednostavno, zdravo, posno.
Nešto drugačija krompir čorba, jednostavno i ukusno.
Praznična torta sa lešnicima, kokosom i čokoladom - simfonija ukusa.
Posni kolač sa makom preliven slatkim sirupom. Vrlo brzo i jednostavno se sprema.
Ukusno posno jelo.
Strana 1 od 1723