• 4 recepta za doručak bogat proteinom

    4 recepta za doručak bogat proteinom

    1. U poređenju sa tipičnim sendvičima, ova verzija ima skoro 40 odsto više proteina i 50 odsto više zasićenih masti. Za pripremu, skuvajte jaje i na tost hleb nanesite pola šolje niskomasnog sira, a na vrh dodajte pripremljeno jaje. Kalorije: 303, protein: 35 g

    2. Čia semenke sadrže mnoštvo omega-3 masnih kiselina i vlakana. Za ovaj jednostavan recept ukombinujte ¾ šolje niskomasnog grčkog jogurta i dve kašičice čia semenki. Kalorije: 226, protein: 22 g

    3. Kombinovanjem ¾ šolje žitarica sa ¾ šolje neutralnog grčkog jogurta i 10 badema dobićete obrok od 303 kalorije i 24 g proteina.

    4. Iseckajte tri kivija i pomešajte sa šoljom grčkog jogurta, a na vrh dodajte kašičicu čia semenki i rezultat je obrok od 276 kalorija i 25 g proteina.

     2291
  • 5 saveta kako da sačuvate vaše zdravlje

    5 saveta kako da sačuvate vaše zdravlje

    Današnji način života nas primorava da živimo brzo i da nemamo dovoljno vremena da se posvetimo sami sebi. Ali nemojte dopustiti da upadnete u vrtlog moderne svakodnevnice i da na taj način umanjite kvalitet vašeg života. Uvek postoji način i vreme da se pobrinete za svoje zdravlje. Evo par saveta, ne treba vam mnogo vremena i energije a ako ih primenjujete veoma brzo ćete osetiti poboljašanje.

     7044
  • Četiri razloga zbog kojih su mleko i šafran zdravi

    Četiri razloga zbog kojih su mleko i šafran zdravi

    Ukoliko tokom trudnoće pijete mleko sa šafranom, možete lako rešiti problem sa mučninom i nadimanjem.

    Čaša mleka sa šafranom pred spavanje, utiče na bolji san.

    Kombinacija šafrana i mleka je od značaja kada je u pitanju ublažavanje bolova u stomaku i zglobovima.

    Zbog jedinjenja zvanog krcin, ova kombinacija je idealna za poboljšanu koncentraciju.

     2320
  • Četiri stvari u kuhinji koje ne čistite onoliko često koliko bi trebalo

    Četiri stvari u kuhinji koje ne čistite onoliko često koliko bi trebalo

    Mašina za pranje suđa je jedan od onih aparata za koje većina ljudi misli da ostaje čist nakon svake upotrebe jer čišćenju i služi. Minerali u vodi i ostaci koji plutaju zajedno sa hemikalijama koje se koriste za pranje suđa mogu da se razgrade. Ne zaboravite da vaša mašina za pranje suđa može biti leglo bakterija i buđi ukoliko je ne čistite redovnije.

    Verovali ili ne, krpe za sudove bi trebalo menjati svakog drugog dana.

    Plastične kutije za odlaganje hrane bi trebalo čistiti i pre same upotrebe.

    Sudoperu sigurno ne čistite svakog dana. Istina je da sadrži više bakterija od WC šolje. Nakon svakog pranja suđa, operite i sudoperu.

     1454
  • Temperature za bezbednu pripremu mesa

    Temperature za bezbednu pripremu mesa

    Najbezbedniji, najprecizniji način da znate kada je meso spremno je da koristite kuhinjski termometar koji ćete ubosti u najdeblji deo mesa. Temerature koje ćemo vam predložiti su temperature koje uglavnom predlažu mnogu stručnjaci.

    Govedina:

    Živo (Rare) 40 stepeni


    Srednje živo (Medium rare) 55 stepeni


    Srednje (Medium) 60 stepeni


    Srednje dobro pečeno (Medium Well) 65 stepeni


    Dobro pečeno (Well Done) 70 stepeni

    Mlevena govedina - 70 stepeni

    Jagnjetina:

    Srednje živo pečena ( Medium rare) 55 stepeni


    Srednje pečena (Medium) 60 stepeni


    Srednje dobro pečena (Medium well) 65 stepeni


    Mlevena jagnejtina 70 stepeni

    Živina:


    Belo meso - 70 stepeni


    Tamno meso 75 stepeni


    Mleveno meso 75 stepeni

    Svinjetina
:

    Srednje pečeno 65 stepeni


    Dobro pečeno 70 stepeni

    
Mleveno meso 70 stepeni

    Nakon pečenja preporučuje se da se meso ostavi 3 minuta da miruje.

     6703
Osvežite se i rashladite ovim ukusnim napitkom.
Nije potrebno dodavati masnoću, pošto se krompir peče sa slaninom koja krompiru daje poseban ukus.
Ukusno i jednostavno.
Minestrone čorba ovoga puta sa mlevenim mesom.
Možete koristit bilo koje voće koje otpušta sok (maline, jagode, višnje), a predivan je  i sa dinjom, onom slatkom vodenom.
Strana 1 od 1727