• Kako jabukovo sirće utiče na detoksikaciju?

    Kako jabukovo sirće utiče na detoksikaciju?

    Ne postoji velik broj istraživanja koja potvrđuju da detoks ishrana uspešno oslobađa telo od toksina. Ali postoje ona istraživanja koja iznose argumente u prilog detoksikaciji i jačanju organizma uz pomoć jabukovog sirćeta, a to su:

    - obezbeđuje telo enzimima

    - ojačava imuni sistem

    - utiče na pH ravnotežu

    - olakšava varenje

    - povećava broj crevnih bakterija

    - utiče na zdravlje kože

    - smanjuje apetit

    - ukoliko se redovno konzumira smanjuje visok holesterol

     822
  • Neverovatne prednosti upotrebe peršuna

    Neverovatne prednosti upotrebe peršuna

    Peršun štiti jetru i creva zahvaljujući miristicinu koji ima anti-kancerogena svojstva. Stimuliše varenje i reguliše nadimanje. Eliminiše toksine iz organizma i pozitivno utiče na pravilno funkcionisanje bubrega. Poseduje moćne antioksidanse koji štite ćelije od starenja. Sadrži anti-bakterijska i anti-inflamatorna svojstva. Bogat je vitaminom C, beta-karotenom koji jačaju imuni sitem. Sprečava anemiju i ublažava infekcije bešike. Čisti krv, prirodni je diuretik i osvežava dah.

     1005
  • Zašto su ugljeni hidrati važni u ishrani?

    Zašto su ugljeni hidrati važni u ishrani?

    Ugljeni hidrati su glavni i poželjni izvor energije. S obzirom da ugljeni hidrati pomažu u „napajanju“ mišića, važni su i za njihov oporavak jer pomažu vraćanju zaliha glikogena. Studije pokazuju da umanjen unos ugljenih hidrata smanjuje i nivo energije i izdržljivost. Zdravi izvori ugljenih hidrata su žitarice, voće i povrće koji su ujedno bogati i vlaknima. Vlakna su od suštinske važnosti za regulisanje znakova gladi i sitosti, obezbeđuju trajnu energiju i glavni su izvor „dobrih“ bakterija. Ukoliko izbacite ugljene hidrate iz ishrane, ograničavate i unos hrane bogate vlaknima. Namirnice koje sadrže ugljene hidrate su jedan od najboljih izvora vitamina B kompleksa.

     700
  • Šta nikako ne smete jesti pre spavanja?

    Šta nikako ne smete jesti pre spavanja?

    Zdrava večera je jednako važna koliko i bilo koji drugi obrok tokom dana. Pre svega, utiče na kvalitet sna i energiju koja je vašem telu neophodna za dnevno funkcionisanje. Nutrienti koje vaše telo dobija od svakg obroka utiču na metabolizam i pomažu varenju. Problem je u tome što mnogi prave greške kada je u pitanju odabir hrane za kasne obroke zbog čega dolazi do poremećaja spavanja i metaboličkih problema usled promena uzrokovanih aktivnošću određenih hormona. Osim toga, često se stvara kiselina i bol.

    Crveno meso – puno belančevina i masti što otežava rad digestivnog sistema. Iako se može konzumirati umereno, idealno je da izbegavate crveno meso noću.

    Brokoli – sadrži mali broj kalorija i pun je pogodak kada je reč o hranljivim sastojcima. Ipak, sumpor i vlakna u njemu otežavaju varenje. Povećavaju proizvodnju gasova i mogu izazvati stomačne probleme.

    Sir – aminokiselina tiramin smanjuje proizvodnju hormona koji regulišu spavanje.

    Slatkiši – usporavaju vaš metabolizam, povećavaju stres i izazivaju nesanice.

    Ljuti sosevi – iako su ukusan dodatak mogu promeniti proizvodnju kiselina u stomaku i uzrokovati ozbiljne iritacije.

     1024
  • Giada de Laurentiis

    Giada de Laurentiis

    Giada Pamela de Laurentiis je atraktivna i popularna američka kuvarica, spisateljica i TV zvezda poreklom iz Italije. Rođena je 22. avgusta 1970. godine u Rimu i nakon razvoda roditelja seli se u Kaliforniju gde 1996. završava studije socijalne antropologije. No, ubrzo shvata da je ipak kulinarstvo njena najveća ljubav te se u Parizu specijalizuje za pravljenje dezerta i peciva. Kako i sama kaže, pravi je „čokoholičar“.


    Njen uspon počinje kada se vraća nazad u Los Anđeles gde započinje rad u čuvenom restoranu Spago na Beverli Hilsu, a u tom periodu otvara i svoju ketering kompaniju „GDL Foods“. Zbog kombinacije kulinarskih sposobnosti i šarma, 2002. godine potpisuje ugovor sa Food Networkom i započinje karijeru na malom ekranu. Njena emisija Everyday Italian, u kojoj predstavlja brze i zdrave italijanske specijalitete, postigla je veliku popularnost i osvojila niz nagrada, od kojih je najznačajnija Emi nagrada za najbolju kulinarsku emisiju. Usledile su i emisije Giada’s Weekend Getaways, Giada in Paradise: Capri and Santorini i Giada at Home, koje su takođe ostvarile veliki uspeh.


    Pored TV angažmana, Giada je napisala i nekoliko knjiga, među kojima su najuspešnije Everyday Italian: 125 Simple and Delicious Recipes, Giada's Family Dinners, Everyday Pasta i Giada at Home: Family Recipes from Italy and California, a 2014. godine otvara i svoj prvi restoran GIADA u Las Vegasu. Na meniju su tipični italijanski specijaliteti – špageti sa sosom od limuna, bolonjeze, piletina sa raznim začinima... a dostupni su i veganski specijaliteti, kao i oni bez glutena.


    Pored svega ovoga, vlasnica je i linije proizvoda raznog kuhinjskog pribora, tiganja, soseva i pasti, a svoje slobodno vreme provodi radeći za humanitarnu organizaciju Oxfam America.

     1853
Služiti uz prženo ili pohovano meso i sezonsku salatu ili pak uz nešto suhomesnato. Prijatno!
Brza i ukusna poslastica!
Za sve ljubitelje kokosa!
Zdrava i ukusna poslastica!
Po receptu jedne bake!
Strana 1 od 1393