• Proverite jesu li vaši noževi dovoljno oštri

    Proverite jesu li vaši noževi dovoljno oštri

    Oštrina noževa može se proceniti na mnogo načina - sečenjem papira, magazina, luka ili paradajza. Najprecizniji test je sečenje crnog luka, ukoliko nož bez problema preseče sve slojeve, nož vam je dovoljno oštar. Ako tim nožem možete napraviti čiste rezove kroz masni papir, ili iseći paradajz bez kidanja kore, nož vam je u redu.

    U ovom videu možete saznati na koje sve načine možete proveriti oštrinu svog noža.

     6411
  • Da li suvo voće sadrži više šećera?

    Da li suvo voće sadrži više šećera?

    Suvo voće, poput grožđa ili šljiva, odličan su izvor vitamina, minerala i vlakana. Iako gubi svoj volumen zbog gubitka vode, suvo voće ne sadrži više šećera u odnosu na sveže. Prirodni sadržaj šećera varira u zavisnosti od sorte. Sveže voće, ipak, ima veću količinu nekih vitamina, ali se sadržaj vlakana i minerala ne menja. Suvo voće možete koristiti kao dodatak brojnim salatama, jelima na bazi piletine ili ih možete konzumirati uz žitarice kao jutarnji obrok ili užinu.

     723
  • Nutritivne vrednosti zelene salate

    Nutritivne vrednosti zelene salate

    Zelenu salatu uzgajali su drevni Egipćani, Grci I Rimljani u verske I medicinske svrhe. Danas se zelena salata kultiviše u gotovo svim delovima sveta. Jednogodišnja je biljka koja se može brati samo 65 do 130 dana nakon setve. Najčešće se jede kao salata ili kao dodatak jelima.

    Nutritivne vrednosti na 100 g:

    Kalorije: 62

    Proteini: 1.4 g

    Vitamin C: 18 mg

    Vitamin K: 174 mg

    Holin: 13.4 mg

    Kalcijum: 36 mg

    Magnezijum: 13 mg

    Fosfor: 29 mg

    Kalijum: 194 mg

    Natrijum: 28 mg

     655
  • Ishrana nakon jutarnjeg trčanja

    Ishrana nakon jutarnjeg trčanja

    Jutarnje trčanje iziskuje mnogo energije, pritom se sagoreva mnoštvo kalorija. Evo nekoliko ideja za obroke nakon jutarnjeg trčanja koji će vam obezbediti energiju za celokupan dan.

    Pileće grudi – veoma nizak sadržaj kalorija, a spadaju među najzdravije opcije za bilo koji obrok u toku dana. Piletina sadrži selen koji smanjuje rizik od artritisa u kasnijim fazama života. Kao dodatak, predlažemo smeđi pirinač.

    Svaki sportista mora da jede dovoljno ugljenih hidrata zarad neophodne energije. Jedan od najzdravijih izvora, u ovom slučaju, biće banane. Uzmite malo nemasnog mleka, banana i jagoda. Pomešajte sve sastojke u blenderu i dodajte malo limunovog soka. Uživajte u svakom gutljaju!

    Jela na bazi povrća su idealan izbor jer sadrže antioksidante, proteine, vitamine i minerale koji će ojačati vaše telo i pomoći vam u izgradnji mišića i jačanju imuniteta. Spanać, zelena salata, brokoli, šargarepa, krastavac i paradajz su naša preporuka zbog jedinstvenih mešavina vitamina i minerala koji povećavaju izdržljivost.

    Ovsene kaše su odlične zbog velikog izvora proteina, vlakana i ugljenih hidrata. Ukoliko vam je ukus ovsene kaše previše neutralan, dodajte svežeg ili koštunjavog voća.

     608
  • Nega kože voćem

    Nega kože voćem

    Sigurno ste bili u potrazi makar za odgovarajućom kremom za vaš tip kože. Možda ste čak posezali za određenim vitaminima ili ste brojnu hranu izbacili iz vaše redovne ishrane. Da li ste razmišljali o redovnoj konzumaciji određenog voća kako bi hidrirali i pružili svu neophodnu negu vašoj koži?

    Citrusi

    Citrusi sadrže visok nivo vitamina C koji je odgovoran za formiranje kolagena. Kolagen, ukoliko je koža negovana, čini da vaše lice bude meko, nežno i bez bora. Da biste dodali više vitamina C u svoju ishranu, preporučuje se da pre doručka popijete čašu vode u koju prethodno dodate limete ili limuna i tako započnete svoj dan.

    Avokado

    Plod prepun vitamina, antioksidanata i zdravih masti. Pola šolje na kockice iseckanog avokada sadrži nezasićene masti, vitamin C, E i B, kao i više kalijuma u odnosu na banane. Dodajte avokado u malim količinama makar u svoju omiljenu salatu jer sadrži skup svih hranljivih sastojaka važnih za negu kože lica.

    Bobičasto voće

    Bobičasto voće uglavnom sadrži najviše vitamina C i A koji deluju kao antioksidansi - štite ćelije od oštećenja slobodnih radikala koji doprinose starenju kože. Za zdrav doručak - činija ovsenih pahiljica, jogurt i bobičasto voće po izboru.

     1117
Odličan kolač uz popodnevnu kafu ;)
Lagana i osvežavajuća torta :)
Spolja hrskavi, unutra mekani :)
Monte kristo sendvič.
Strana 1 od 1397