• The Search for General Tso

    The Search for General Tso

    "The Search of General Tso" je dokumentarac koji se bazira na životu misterioznog kineskog kuvara čija je ljuto začinjena piletina jedan od omiljenih specijaliteta mnogih Amerikanaca.

    Negde oko 2004. godine, režiser Jan Čenej i njegov najbolji prijatelj slučajno svraćaju u kineski restoran "With red booths and neon signs" i naručuju čuvenu piletinu Generala Tsoa. Oduševljen ukusom hrane koja mu je poslužena, Čenej odlučuje da malo bolje istraži istoriju kineske hrane u Americi.

    Inspirisan knjigom Dženifer Li koja se takođe bavi tematikom kineskih specijaliteta, kreće u avanturu u kojoj istražuje ne samo istočnoazijsku kuhinju već i daleki istorijat Generala Tsoa, njegov život pre nego što je postao popularan kuvar, kao i samu istoriju imigracije Kineza u Ameriku.

    Film sadrži i zanimljive intervjue sa mnogim poznatim kineskim kuvarima kao što su Sesilija Ćiang, Peng Chang i mnogi drugi.

    Jedna od zanimljivosti koje ovaj film donosi jeste razotkrivanje tajne kineskih kolačića sreće, ali i mnoge druge činjenice za koje sigurno niste znali.

     766
  • Temperature za bezbednu pripremu mesa

    Temperature za bezbednu pripremu mesa

    Najbezbedniji, najprecizniji način da znate kada je meso spremno je da koristite kuhinjski termometar koji ćete ubosti u najdeblji deo mesa. Temerature koje ćemo vam predložiti su temperature koje uglavnom predlažu mnogu stručnjaci.

    Govedina:

    Živo (Rare) 40 stepeni


    Srednje živo (Medium rare) 55 stepeni


    Srednje (Medium) 60 stepeni


    Srednje dobro pečeno (Medium Well) 65 stepeni


    Dobro pečeno (Well Done) 70 stepeni

    Mlevena govedina - 70 stepeni

    Jagnjetina:

    Srednje živo pečena ( Medium rare) 55 stepeni


    Srednje pečena (Medium) 60 stepeni


    Srednje dobro pečena (Medium well) 65 stepeni


    Mlevena jagnejtina 70 stepeni

    Živina:


    Belo meso - 70 stepeni


    Tamno meso 75 stepeni


    Mleveno meso 75 stepeni

    Svinjetina
:

    Srednje pečeno 65 stepeni


    Dobro pečeno 70 stepeni

    
Mleveno meso 70 stepeni

    Nakon pečenja preporučuje se da se meso ostavi 3 minuta da miruje.

     2859
  • Kako izbaciti toksine iz tela?

    Kako izbaciti toksine iz tela?

    Postoji nekoliko osnovnih principa uz kojih se ubrzano možete rešiti toksina iz vašeg tela. Uzimajući kratak predah tokom jela možete u potpunosti "skrenuti" energiju koja se troši na regulisanje probavnog sistema na eleminisanje toksina iz tela. Međutim, važan je savet lekara zbog mogućih neželjenih reakcija.

    Povećajte unos vode koja je od suštinskog značaja za brojne telesne funkcije.

    Redovnije jedite sveže voće i povrće, mahunasto voće i češće pijte ceđene sokove jer time pomažete detoksikaciji tela ali i poboljšavate rad probavnog sistema.

    Izbacite unos šećera, kofeina, smanjite unos mlečnih proizvoda, alkohola i nikotina.

    Trenirajte ali ne u cilju da preforsirate svoje telo, već u granicama mogućnosti tako da vremenom povećavate intezitet. Ukoliko preforsirate svoje telo možete izazvati brojne neželjene efekte: dehidracija, gubitak mišićne mase, učestale nesvestice...

    Dve kašike jabukovog sirćeta, kašika meda, voda i limun po ukusu su energetski koktel koji osim što suzbija glad, takođe i čisti telo od toksina.

     748
  • Grašak - lekovita svojstva

    Grašak - lekovita svojstva

    Grašak spada u mahunarke i sadrži dosta lekovitih sastojaka. Zbog toga je uvek dobrodošla u ishrani a može se pripremati na razne načine. U proleće veoma rano stiže na našu trpezu pa se zbog te svoje osobine veoma ceni.

    U drevna vremena gajili su ga stari Vavilonci, Egipćani, Rimljani i Grci. U Evropu su ga preneli stari azijski narodi. Njegovo gajenje naročito se proširilo za vreme seobe naroda.

    Grašak predstavlja vrlo značajno povrće koje se odlikuje bogatim sadržajem proteina, šećera i vitamina. U zelenom semenu prisutni su lako svarljivi proteini, skrob, šećer, vitamin A, B i C, kao i mineralne materije gvožđe, kalijum, natrijum, kalcijum i magnezijum.

    Idealna je namirnica za osobe koje su hronično umorne i pod stresom, jer poboljšava imunitet i obnavlja vitalnu energiju. Jača kosti i srce, sprečava da dođe do osteoporoze.

    Grašak je bogat dijetalnim vlaknima i proteinima koji regulišu probavu.

    Osigurava stalni priliv energije, pravilan rad creva a pri tom se usporava porast glukoze i holesterola u krvi.

     947
  • Četiri razloga zašto jesti jaja za doručak

    Četiri razloga zašto jesti jaja za doručak

    - Proteini i masti u jajima pomažu u održavanju nivoa energije.

    - Odličan su izvor proteina što znači da sadrže sve esencijalne amino kiseline.

    - Ne utiču na nivo holesterola.

    - Holin u jajima utiče na razvoj i stimuliše funkcionisanje mozga.

     282
Fantastična kombinacija ajvara i sira.
Najukusnije punjene tikvice ikada.
Podloga za pizzu ne mora uvek biti klasična.
Malo neobičan, ali ukusan namaz.
Hranljivo, zdravo i ukusno.
Ukus kojem ćete se stalno vraćati.
Strana 1 od 1261