• Zašto piti toplu čokoladu?

    Zašto piti toplu čokoladu?

    Doktor Vil Klover autor je knjige „Eat Chocolate, Lose Weight“ i navodi da redovnom konzumacijom čokolade sa visokim sadržajem kakaoa činimo uslugu našem organizmu. Topla čokolada bogata je antioksidansima, vlaknima i proteinima. Utiče na gubitak apetita zbog čega se preporučuje svima koji se bore sa viškom kilograma. Oleinska kiselina u toploj čokoladi može smanjiti nivo lošeg holesterola, a antiinflamatorna jedinjenja mogu sprečiti rizik od srčanih problema. Poznato je da smanjuje anksioznost jer utiče na hormon kortizol.

     789
  • Konzumirajte sirov med umesto šećera!

    Konzumirajte sirov med umesto šećera!

    Osim što sadrži manje kalorija od šećera, sirov med se lako apsorbuje u krvotok. Čist šećer predstavlja saharozu koja se sastoji od dva molekula. Naš stomak mora da koristi sopstvene enzime kako bi ih razdvojio. Zahvaljujući pčelama, u sirovom medu nalazi se poseban enzim koji deli saharozu u glukozu i fruktozu. Dva jednostavna šećera koja naše telo mnogo lakše apsorbuje. Dakle, sirov med u odnosu na šećer ima “zdraviji” glikemički indeks. Šećer ne sadrži minerale i vitamine za razliku od sirovog meda. Imajući u vidu da je sirov med daleko zdraviji izbor, predlažemo vam da pronađete svoj omiljeni Happy Honey ukus!

    Posetite Happy Honey i poručite online omiljeni ukus.

    Happy Honey sirov med Oklagija baner

     1000
  • Salaš 137

    Salaš 137

    Ako Vas put nekada navede u okolini Novog Sada nemojte propustiti šansu da posetite Salaš 137.

    Salaš 137 je jedinstveno mesto ako želite da uživate u domaćoj hrani i piću uz autentični ambijent i lokalnu Vojvođansku etno muziku.
    Poseduje restoran sa tradicionalnom Vojvođanskom kuhinjom (gibanica, carska pita, štrudla sa makom i orasima, bundevara, rinflaš sa 5 sosova, rolovana teletina, ribić na kajmaku, salašarski sote, punjene tikvice,...). Restoran je kapaciteta 70 mesta (sala), 80 mesta (bašta) i ''Gazebo" 150 mesta (letnja bašta). Rezervacija je obavezna.
    Ukoliko želite da se zadržite malo duže Salaš 137 vam nudi mogućnost i da prespavate.
    Smeštajni kapacitet od 13 soba uređenih u Alt Deutsche stil-u. Svaka soba ima svoje kupatilo, TV i mini liniju. U sklopu kompleksa nalazi se i Sauna.

    Salas137

    Sadržaji i usluge u okviru Salaša 137:

    * Škola jahanja, rekreativno jahanje
    * Vožnja Fijakerom / sankama
    * Igralište za decu
    * Tereni za mali fudbal, odbojku i badminton
    * Pansion za pse i konje
    * Degustacija vina
    * Organizacija lova
    * Škola golfa - početni udarac (za organizovane grupe)
    * Gađanje lukom i strelom (za organizovane grupe)
    * Iznajmljivanje prostora za poslovne sastanke
    * Organizacija proslava

    Više informacija o ponudi i rezervaciji kao i mapu kako da ih pronađete  možete pronaći na njihovom sajtu. www.salas137.rs

     7389
  • Primena limuna

    Primena limuna

    Riders Digest je spremio zanimljiv članak u kojem su ja nevedeno kako da običnu stvar poput limuna primenimo pomalo, možda, ne tako uobičajeno.

     2998
  • Ishrana pre i posle trčanja

    Ishrana pre i posle trčanja

    Pravilna ishrana pre i posle trčanja izuzetno je bitna jer određene namirnice na najbolji način obezbeđuju organizmu potrebnu energiju, održavaju pravilan rad srca, ubrzavaju sagorevanje masti i na kraju, oporavljaju mišiće. Ako ste odlučili da trčanjem popravite kondiciju, ove namirnice su vaš najbolji saveznik:

    Pre trčanja: bitno je nahraniti se zdravim namirnicama koje će služiti kao "gorivo" i pružiti telu dovoljno energije, a ova hrana je najbolji izbor:

    Banane - bogate su prirodnim šećerom koji će telo iskoristiti kao izvor energije. Sadrže kalijum, bitan nutrijent koji snižava krvni pritisak i čuva od srčanog udara

    Bobičasto voće - zbog kombinacije kalijuma i vitamina C, omogućava organizmu da ostvari svoj pun potencijal tokom trčanja

    Puter od kikirikija - daće taman onoliko proteina koliko je potrebno mišićima za pravilan rad tokom fizičkog naprezanja

    Jogurt sa niskom procentom masnoće - definitivno je najbolji izbor, sadrži sve što je potrebno organizmu tokom trčanja: kalcijum koji podstiče zdravo sagorevanje masti, proteine koji služe kao gorivo za mišiće, i ugljene hidrate koji pružaju potrebnu energiju.

    Posle trčanja: u ovom trenutku bitno je oporaviti mišiće i nadoknaditi sve nutrijente koji su eliminisani prilikom znojenja

    Ovsena kaša - sadrži ugljene hidrate, vlakna i proteine, a sa druge strane, ne utiče na krvni pritisak. Ovsena kaša se može jesti u kombinaciji sa voćem

    Pileće grudi - odlične su jer imaju jako malo masnoća, ali taman dovoljno proteina za oporavak mišića

    Humus - kao i pileće grudi, takođe oporavlja mišiće i dobar je izvor vlakana

    Jabuke i narandže - preporučuju se jer nadoknađuju vitamin C i druge minerale koji su preko znoja izgubljeni tokom trčanja

    Ekstra savet: iako se ne preporučuje jedenje tokom trčanja, ako pak osetite kako vam nedostaje energije, grickajte malo suvog grožđa. Sadrži dosta zdravog šećera, a nije teško za stomak.

     1485
Dalmatinske rolnice su veoma zanimljive kao prilog. Imaju specifičan ukus zahvaljujući namazu od sremskog sira sa maslinama i belim lukom.
5544
Ovo je recept za čokoladnu tortu. Brzo se pravi, izdašna je i deca je obožavaju, tako da je super varijanta za dečije rođendane!
35870
Evo jednog recepta za Tiramisu. Kada sam ga prvi put probala oduševila sam se i od tada ga redovno pravim!
7281
Srpski kavijar je namaz od sira sa mlevenim orasima i belim lukom. Veoma je ukusan, otvara apetit, lako se priprema.
7826
Okruglice od krompirovog testa sa nadevom od divljači i prelivom od pečuraka....al to zvuči komplikovano! Ali nije! Lako se priprema, predivno izgleda i veoma je uskusno! Prava stvar ukoliko želite…
6327
Punili smo paprike, krompir, kelerabe, tikvice...samo još luk nismo, ali evo prilike i za to!
13063