Nekoliko „ritauala“ koji podstiču zdrav san

copyright
Copyright: bbcgoodfood.com
Pročitano: 480 puta
Kategorija: Zdravlje
Ocena teksta:
(0 glasova)

Šolja vrućeg mleka pred spavanja je zaista i više nego zdrava. Sadrži troptofan, aminokiselinu koja se pretvara u serotonin i ima umirujuće dejstvo.

Topla kupka pred san nije preporučljiva samo iz higijenskih razloga. Temperatura vašeg tela je na najnižem nivou u dubokom snu. Tuširanje toplom vodom će uticati na unutrašnju temperaturu vašeg tela i izazvati pospanost.

Duboko disanje aktiviranje donjeg dela stomaka opustiće vaš nervni sistem i omogućiti da „padnete“ u dubok i miran san.

Ukoliko imate problema sa spavanjem, posegnite za nekim od opuštajućih napitaka poput brojnih čajeva koji vas mogu umiriti ali i aktivirati melatonin - hormon koji između ostalog priprema telo za san.

Aromaterapija zajedno sa eteričnim uljima pomaže čak i u slučaju najgorih oblika nesanice. Dodajte nekoliko kapi ulja kamilice ili lavande u vašu toplu kupku pred spavanje.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava