Alternativna brašna bez glutena

Copyright
Copyright: self.com
Pročitano: 2607 puta
Kategorija: Ishrana
Ocena teksta:
(2 glasova)

Praznici samo što nisu, vreme je za kolačiće i razne druge đakonije, ali šta raditi ako ste osetljivi na gluten?

Bez brige, u ovom tekstu saznaćete šta možete koristiti kao alternativu običnom brašnu od pšenice.

Badem - brašno od badema je zapravo pečeni samleveni badem. Pošto ne raste baš najbolje, nije sjajna opcija za kolače, ali može se koristiti umesto prezle. Sadrži dosta proteina, zdravih masti i vitamina E. Najbolje je čuvati ga u frižideru.

Pirinač - pirinčano brašno može biti belo i braon, a ima svojstva slična pšeničnom, te je odličan za kolače i testa. Najzastupljenije je u azijskoj kuhinji.

Krompir - brašno od krompira je prirodni izvor vlakana i vitamina B. Najbolje je za pravljenje hleba, palačinki i vafla, a može se koristiti i kao gustin. Intenzivnog je ukusa i ne treba preterivati u količinama.

Heljda - heljdino brašno ima bogat, orašast ukus i veoma je popularno za mešenje hleba, a odlično je i za kolače. Sjajan je izvor vlakana, a sadrži i dosta kalcijuma i proteina.

Leblebije - ovo brašno je dobar izvor proteina, vlakana i gvožđa. Najčešće se koristi na Bliskom istoku i u Indiji, a zbog prepoznatljivog ukusa najbolje ga je upariti sa nekim intenzivnijim ukusom, poput bundeve ili čokolade.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava