Tri načina da se oslobodite viška holesterola

copyright
Copyright: health.harvard.edu
Pročitano: 562 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Naše telo proizvodi kortizol kada je pod stresom. Pored epinefrina, važan je i ima brojne funkcije. Pomaže u regulisanju krvnog pritiska, metaboličke aktivnosti, imunog sistema, srčanih funkcija, kao i funkcija centralnog nervnog sistema. Međutim, povišen nivo stresa može loše uticati na povećanje telesne težine, povišen holesterol, bolesti srca, kognitivne probleme... Mada, postoji nekoliko načina uz pomoć kojih možete regulisati nivo holesterola.

Vežbajte!

Fizička aktivnost je najefikasniji načina putem koga možete uticati na nivo kortizola. Pruža duhovnu snagu, jača samopouzdanje i oslobađa druge hormone poput serotonina.

Hranite se zdravo!

Jaja, riba, meso, semenke bundeve i zeleniš takođe pomažu u smanjenju nivoa kortizola. Uvedite pet umerenih obroka dnevno, unosite vlakna i jedite namirnice bogate proteinima. Smanjite unos složenih ugljenih hidrata i na taj način regulišite nivo kortizola.

Naspavajte se!

Važno je uspostaviti rutinu kada je reč o spavanju. Uklonite tablete, mobilne telefone i laptope iz sobe u kojoj spavate. Adekvatan san u proseku obuhvata između 7 i 9 sati.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava