Hrana za jačanje imunog sistema

copyright
Copyright: allyourfitness.com
Pročitano: 1204 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Ječam i ovas

Ovsene i ječmene pahuljice bogata su vrstom vlakana koja imaju veoma izražena antimikrobna i antioksidativna dejstva. Ukoliko ih redovno konzumirate, kao vrstu međuobroka, ojačaćete organizam i smanjiti mogućnost od prehlada, gripa, herpesa, pa čak možete i povećati brzinu zarastanja novonastalih rana.

Beli luk

Sadrži aktivni sastojak alicin koji je pogodan u borbi protiv infekcija i bakterija. Brojne studije pokazuju da je beli luk u kombinaciji sa medom jedan od najefikasnijih u borbi protiv prehlada i gripa.

Pileća supa

Kada tokom prehlada ili virusa "zaradite" suv i jak kašalj, pileća supa je tu da vam pomogne da se oslobodite sluzi, a ukoliko joj dodate i malo belog luka - ojačaćete svoj imuni sistem brže nego što ste mislili!

Govedina

Nedostatak cinka je jedan od glavnih razloga slabljenja i pada imuniteta. Čak i blagi nedostatak cinka može povećati rizik od raznih infekcija. Važan je za razvoj belih krvnih zrnaca, uništava i napada bakterije, viruse i sve ostale "zloće" odgovorne za prehlade i gripu. Zato je na listi obaveznih namirnica upravo govedina.

Krompir

Ne možete ni zamisliti koliko je važan u jačanju imunog sistema. Krompir je jedan od najvažnijih linija odbrane protiv virusa i bakterija. Organizmu je neophodan vitamin A koji igra ključnu ulogu u proizvodnji vezivnog tkiva. Jedan je od najvažnijih u redovnoj ishrani jer je veliki izvor beta-karotena.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava