Strategije da se duže osećate sitim

Copyright
Copyright: healthypopulation.com
Pročitano: 1468 puta
Kategorija: Ishrana
Ocena teksta:
(2 glasova)

Vrste hrane koju konzumirate je važna ako ne želite brzo da ogladnite, ali nije u pitanju samo šta jedete, već i kako. U nastavku sledi nekoliko korisnih saveta koji će vam pomoći u pravilnoj ishrani.

Jedite pametno - bar jedan obrok dnevno treba započeti supom ili salatom. Ove vrste hrane se duže jedu, umanjuju glad i sprečiće vas da pojedete previše tokom ostatka obroka.

Ne preskačite obroke - ravnomerno raspoređeni obroci tokom dana pomoći će vam da ubrzate metabolizam i sagorite više kalorija dnevno.

Koristite manje tanjire - pošto smo još kao mali navikli da se sve iz tanjira mora pojesti, većini ljudi je tek prazan tanjir znak da su dovoljno jeli. Korišćenjem malih tanjira ješćete manje hrane, dok će vam mozak signalizirati da je obrok gotov. Polovinu tanjira treba da zauzima povrće, četvrtinu proteini, a ostatak ugljeni hidrati.

Jedite sporije - pošto je potrebno oko 20 minuta da do mozga stigne signal da smo siti, jedite polako kako se ne biste prejeli, već da bise pojeli onoliko koliko vam je dovoljno. Takođe, nemojte ignorisati fizičke znake da je dovoljno (poput onoga kad morate da otkopčate kaiš), već slušajte svoje telo.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava