Ishrana u skladu sa godinama: četrdesete

copyright
Copyright: phantomfuturedotcom.files.wordpress.com
Pročitano: 587 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Ishrana u četrdesetim je od velike važnosti jer upravo u tom periodu možete sprečiti pojavu brojnih zdravstvenih problema koji su često uzrok loših navika. Morate naći vremena za bilo kakav oblik fizičke aktivnosti, posebno pred menopauzu kada nastupaju velike promene u samom metabolizmu. Nivo estrogena se smanjuje, više je masnih naslaga, hosterol raste, a kosti slabe.

Potrebno je unositi više gvožđa i kalcijuma, izbegavajte namirnice koje sadrže velike količine šećera ili "loših" masti kako bi sprečili gojenje.

Idealna hrana za vas:

Limun: Izuzetno važan za detoksikaciju, "prečišćavanje" kože i organa.

Riba: Izaberite one bogate omega-3 masnim kiselinama jer održavaju kožu hidriranom i imaju antiinflamatorno dejstvo.

Jaja: Bogata proteinima i cinkom, pomažu organizmu da apsorbuje vitamin A.

Bademi: Sadrže vitamin E i kalcijum, izvor su proteina i "dobrih" masti.

Jabuke: Izvor vlakana i vitamina C.

Izbegavajte brzu i niskomasnu hranu bogatu šećerom jer može nagomilati masti i so u organizmu i time izazvati povišeni krvni pritisak. Takođe, izbegavajte kofein, a umesto slatkiša konzumirajte više voća.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava