Ishrana u skladu sa godinama: dvadesete i tridesete

copyright
Copyright: cdn.gymaholic.co
Pročitano: 216 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Ishrana se menja u skladu sa godinama, postoje namirnice koje bi trebalo izbegavati ili jesti neuporedivo više u zavisnosti od zdravlja i generacije kojoj pripadate.

Ukoliko imate između dvadeset i trideset godina, vaše energetske potrebe su velike, pa je protein vitalna komponenta u ishrani. Loši izbori mogu biti razlog brojnih bolesti u periodu koji sledi. Koštana masa dostiže vrhunac tokom ovog perioda, pa je pohranjivanje kalcijuma od izuzetne važnosti.

Idealna hrana za vas:

Banane: Sadrže magnezijum i idealna su zamena za bilo koji slatkiš.

Pomorandže: Prepune vitamina C, pomaže u izgradnji kolagena u kostima, hrskavici, mišićima i krvnim sudovima i pomaže apsorpciju gvožđa.

Riba, jogurt, integralne žitarice: obezbeđuju masti koje su vam potrebne i pomažu vašem telu da apsorbuje vitamin D koji vas štiti od osteoporoze.

Izbegavajte: preteranu količinu kofeina, neredovne obroke, izbacivanje pojedinih namirnica u nastojanju da smršate.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava