Ishrana u skladu sa godinama: pedesete

copyright
Copyright: professorshouse.com
Pročitano: 848 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Početak menopauze donosi mnoštvo promena. Neki od simptoma su za sve isti: prekomerno znojenje, nesanica, problemi sa pamćenjem...

Unos proteina je od velike važnosti, ali bi trebalo izbegavati crveno meso. Potrebno je mnogo kalcijuma za očuvanje sve slabijih kostiju. Važan je i povećan unos antioksidanata u cilju sprečavanja brojnih hroničnih bolesti koje se mogu javiti kasnije u životu. Mnoštvo vlakana i vode su od suštinskog značaja za zdrava creva.

Idealna hrana za vas:

Soja: Sadrži visok nivo fitoestrogena koji balansira hormone i ublažava neke od simproma menopauze.

Sočivo: Proteini biljnog porekla pomažu u regulisanju hormona.

Sveže povrće: Prirodna vlakna sprečavaju nagomilavanje masti u predelu stomaka.

Lubenica: Ili bilo koje drugo voće sa visokim sadržajem vode čuva vaše telo i obezbeđuje mu prirodnu hidrataciju.

Jedite redovno i umereno jer je vaš metabolizam značajno usporen. Izbegavajte suviše alkohola i kafe koji mogu uticati na nesanicu, anksioznost ili depresiju. Izbegavajte i previše začinjenu hranu.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava