Veza između sna i težine

Copyright
Copyright: foodandnutrition.org
Pročitano: 4356 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(2 glasova)

Nauka tvrdi da je nedovoljna količina sna (manje od 6 sati dnevno) odgovorna za povećano lučenje hormona koji utiču na apetit. Dakle, jednostavno, gladni ste ako ste umorni. Manjak sna takođe utiče i na to kako telo prerađuje insulin, što se kasnije može razviti u problem sa dijabetesom.

Da biste svom telu omogućili bolji odmor, isprobajte neki od ovih saveta:

Poslednjih pola sata pred spavanje nemojte koristiti kompjuter, televizor, tablet ili telefon, jer time smanjujete proizvodnju melatonina, hormona koji utiče na pospanost, u telu.
Držite se ustaljene rutine pred spavanje - vežbe istezanja, lagana muzika ili samo duboko disanje 15 minuta pred odlazak u krevet pomoći će vam da na miru utonete u san.
Banane, riba i žitarice sa dodatkom vitamina B6 pomažu u proizvodnji melatonina, a dobar izbor su i trešnje i leblebije, dok začinjenu hranu treba izbegavati u večernjim časovima, jer se teže vari.

Priredio: 
  • 1 Guest 30. jul, 2014. 12:27:17
    Administrator je obrisao ovaj komentar

    Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava