Kako ishranom sačuvati srce?

Copyright
Copyright: assets.kaboose.com
Pročitano: 9383 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(9 glasova)

Današnji način života je brz sa dosta stresa i sve manje obraćamo pažnju na hranu koju konzumiramo. Od doručka do večere, uključujući  i užinu vaša ishrana celog dana može biti zdrava za vaše srce. Evo i nekoliko predloga šta bi ste mogli da uvrstite u svakodnevnu ishranu.

Započnite svoj dan sa toplom činijom ovsene kaše koja je puna sa omega 3 masnim kiselinama i kalijumom. Ova superhrana će smanjiti nivo lošeg holesterola (LDL) i pomoćiće vašim arterijama da ostanu čiste. Ukoliko želite možete dodati bananu ili neko bobičasto voće (ribizle, kupine, maline, borovnice, jagode). Šaku seckanih oraha ili badema i pospite lanenim semenom koje je takođe bogato Omega 3 i Omega 6 kiselinama. Na taj način dobićete ultimativno zdrav doručak!

Što se tiče ručka i večere, dve porcije povrća dnevno smanjiće rizik od srčanih oboljenja za 25%, pogotovo spanać. Ispitivanja su pokazala da stanovnici Krita koji imaju predispozicije za srčana oboljenja retko umiru od srčanog udara jer se njihova ishrana zasniva na korišćenju maslinovog ulja. Zato zamenite puter za maslinovo ulje.

U salatama ili sendvičima dodajte komadiće avokada. Kod nas ga možete naći u većim marketima.

Nemojte zaboraviti mahunarke - sočivo, leblebije, pasulj… pune su Omega 3 kiselina, kalcijumom, rastvorljivim vlaknima.

Losos je super bogat sa Omega3 masnim kiselinama, može efikasno da umanji vaš krvni pritisak i da umanji mogućnost za začepljnje krvnih sudova. Sa dve porcije nedeljno ćete umanjiti mogućnost dobijanja srčanog udara za jednu trećinu. A ukoliko ne volite losos, zamenite ga sa drugom vrstom ribe koja je bogata omega 3 masnim kiselinama kao na primer skušom, tunom, haringom, sardinom.

Složićete se sa nama da sve ovo nije tako komplikovano za primenu, a produžiće vaš život i uz to povećati njegov kvalitet.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava