Najzdravije večernje grickalice

copyright
Copyright: assets.entrepreneur.com
Pročitano: 1195 puta
Kategorija: Zdravlje
Ocena teksta:
(0 glasova)

Ishrana nakon 20 časova nije preporučljiva. Ipak, pojedine grickalice imaju iznenađujuće pogodnosti. Ukoliko noću unosite proteine, jačate svoje mišiće dok spavate. Niskoglikemijski ugljeni hidrati mogu pomoći u kontroli šećera u krvi. Izdvojili smo neke od grickalica koje su, prema brojnim istraživanjima, najzdraviji obrok koji sebi možete da priuštite u sitne sate.

Crna čokolada

Za razliku od obične, crna čokolada bogata je antioksidansima koji utiču na snižavanje krvnog pritiska i poboljšavaju osetljivost na insulin. Preporučuje se čokolada koja sadrži minimum 70 odsto kakaoa.

Pistaći

Sadrže vlakna, biotin, vitamin B6, tiamin, folnu kiselinu, nezasićene masti i sve to ih čine veoma hranljivim. Ukoliko volite neobične kombinacije, uparite pistaće sa kozjim sirom ili voćem kao što je malina.

Semenke bundeve

Jedna porcija sadrži skoro 50 odsto preporučenog dnevnog unosa magnezijuma. U pitanju je esencijalan mineral koji je neophodan u više od 300 rekacija u vašem telu.

Mleko i med

Čaša toplog leka može doprineti relaksaciji, iako efekat može biti više psihološke nego fiziološke prirode. Nekada se smatralo da je uzrok tome tripofan u mleku koji dovodi do povežanog lučenja serotnina. Dodavanjem meda ćete neznatno povećati sadržaj šećera koji se lako vari i može stimulisati proizvodnju serotonina.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava