Regulišite svoj krvni pritisak uz pomoć ovih namirnica

copyright
Copyright: skinnymom.com
Pročitano: 654 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Hipertenzija zavisi od brojnih faktora. Hrana igra odlučujuću ulogu kada je u pitanju vaš krvni pritisak. Brojna jedinjenja u repi mogu vam pomoći u regulisanju krvnog pritiska. Kombinujte je sa salatama, u smutijima ili sokovima zajedno sa jabukama ili grožđem. Riblje ulje i avokado bogati su omega 3 masnim kiselinama koje su od ključnog značaja za zdravlje srca. Pomažu jačanju krvnih sudova i čine ih elastičnijim, poboljšavaju cirkulaciju krvi kako ne bi došlo do hipertenzije. Ovsene kaše sadrže veliku količinu vlakana, imaju nizak nivo masti ali visok nivo natrijuma - minerala koji uravnotežava krvni pritisak. Pomešajte ih sa medom i voćem i uživajte u svakom zalogaju! Samo jedna banana sadrži neverovatne količine kalijuma. U stvari, ukoliko ih jedete jednom dnevno - dobićete 100 odsto dnevne preporučene količine. Kalijum podstiče pravilnu cirkulaciju ali i održava zdravlje vaših bubrega.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava