Namirnice za sagorevanje kalorija

copyright
Copyright: cdn.olwomen.com
Pročitano: 928 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Mint utiče na zdravo varenje, smiruje želudac i reguliše probavne smetnje. Stimulans je i koristan je dodatak ishrani ukoliko pokušavate da smanjite svoju telesnu težinu. Umesto da se masti talože u vašem organizmu, mint pomaže u njihovom sagorevanju.

Celer sadrži vrlo malo kalorija, pun je vode i vlakana koji su preko potrebni za zdravo funkcionisanje organizma. Vlakna kontrolišu nivo šećera u krvi, smanjuju holesterol i jačaju metabolizam. Nudi veliku količninu vitamina i minerala koji omogućavaju da vaše telo pravilno funkcioniše i pomaže vam da gubite na težini dok se zdravo hranite.

Banane su izvor vitamina i minerala, sadrže i oko 3 g vlakana koje pomažu da vaš digestivni trakt neometano funkcioniše. Vitamin B6 je koenzim koji jača vaš metabolizam. Jedna banana pred spavanje pomoći će vam da tokom noći sagorite višak masti i izgubite višak kilograma.

Med je odlična alternativa za šećer, i dodavanjem u čajeve ili osvežavajuće napitke možete poboljšati probavu, odnosno možete eliminisati višak masti iz tela usled nesvarene hrane ili toksina koje štete razgradnji.

Cimet je ukusan začin koji se može dodavati i toplim napicima. Visok nivo šećera u krvi dovodi do skladištanja viška masnoće, koja se može regulisati upravo dodavanjem cimeta ishrani.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava