Osam „dijetetskih" laži

copyright
Copyright: randidrasin.com
Pročitano: 818 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(1 Glas)

1. Salate su najbolja opcija - Ne znači i da su najzdravija opcija. Mogu biti bogate mastima, posebno ukoliko dodate orase, sir ili avokado.

2. Mahunarke goje - Samo nekoliko badema dnevno može vam pomoći u regulisanju telesne težine, pa čak i sniziti holesterol. Sadrže i mononezasićene masti koje su važne za zdravlje srca.

3. Niskomasne namirnice su najbolji izbor - ali mogu biti bogate šećerom u odnosu na neke punomasne namirnice.

4. Izbegavajte zeleni čaj - Zapravo, zeleni čaj smanjuje količinu masti u telu, kao i nivo holesterola. Neke studije su pokazale da može regulisati apetit.

5. Ugljeni hidrati su preporučljivi u bilo koje doba - Istina je da ograničen unos ugljenih hidrata u večernjim satima reguliše vašu telesnu težinu.

6. Drastično smanjite unos kalorija - Stavka koja može biti pogubna jer ponekad dovodi do naglog gubitka težine koja može biti opasna po zdravlje. Ponekad dijete vode u ekstrem koji se svodi na gladovanje što usporava metabolizam i može biti pogubno.

7. Izbegavajte kafu - Nema potreba za eleminisanjem napitka koji može biti dobar za vas. Studije su pokazale da je kafa bogata antioksidansima, ali je konzumirajte u umerenim količinama.

8. Banane povećavaju telesnu težinu - Šest banana jednako je parčetu pice. Banane su veoma bogate vlaknima, magnezijumom i kalijumom. Izvori su brojnih vitamina i štite imuni sistem. Voće na koje uvek možete da se oslonite ukoliko ste na dijeti.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava