Hrana za zdravo srce

copyright
Copyright: c2.staticflickr.com
Pročitano: 1008 puta
Kategorija: Saveti
Ocena teksta:
(0 glasova)

Avokado

Pored toga što je izvor mononezasićenih masnih kiselina koje mogu pomoći u sprečavanju zgrušavanja krvi, avokado takođe sadrži i kalijum koji reguliše krvni pritisak. Bogatstvo magnezijumom smanjuje rizik od srčanih oboljenja, ali takođe povećava sitost pa se neretko koristi kao jedna od osnovnih namirnica u regulisanju telesne težine i održavanju srca zdravim na duže staze.

Špargla

Pomaže regulisanju krvnog pritiska jer je bogata vitaminom K. Poseduje dve hranljive materije koje utiču na snižavanje holesterola u krvi: rastvorljiva vlakna i materije koje regulišu apsorbovanje holesterola.

Crna čokolada

Stručnjaci preporučuju konzumiranje jedne table dva do tri puta nedeljno. Na ovaj način možete sprečiti aterosklerozu i uticati na zdravlje srca i krvnih sudova.

Beli luk

Bilo bi poželjno koristiti ga kao dodatak jelima jer poboljšava protok krvi, snižava krvni pritisak i smanjuje nivo holesterola.

Maslinovo ulje

Važan činilac mediteranske kuhinje takođe sadrži mononezasićene masne kiseline. Studije pokazuju da redovnom upotrebom maslinovog ulja možete smanjiti rizik od srčanih oboljenja.

Priredio: 
  • Da biste ostavili komentar morate biti prijavljeni na sistem!
    Prijava