• Efikasan tretman protiv ujeda ose

    Efikasan tretman protiv ujeda ose

    Većina "preparata" koji vam mogu poslužiti u efikasnom tretmanu protiv uboda pčela, osa, stršljena može se naći u vašem domu. Ose mogu ubosti i u nekoliko navrata ukoliko se osećaju ugroženo. Operite bolno mesto sapunom i vodom. Koristite hladne obloge.

    - Nakon toga, isecite manju glavicu crnog luka na pola i prislonite je na mesto uboda.

    - Svinjska mast sprečava širenje otoka i crvenilo oko uboda.

    - Kako biste ublažili bol i svrab, udrobite aspirin i pomešajte ga sa vodom kako biste napravili pastu. Nanesite je na bolno mesto.

    - U ovakvim situacijama od koristi može biti i šećer. Umočite prst u vodu, pa zatim u šećer i prislonite na mesto uboda.

    - Krema od nevena je idealna za otekline, a tretman možete ponavljati sve dok se otok ne povuče.

    Ukoliko osetite poteškoće pri disanju, zadebljanje jezika ili usana, vrtoglavicu ili mučninu - hitno se javite lekaru.

     278
  • Nedeljni horoskop: 27. mart - 3. april 2017.

    Nedeljni horoskop: 27. mart - 3. april 2017.

    Predstavljamo Vam nedeljni horoskop za period od 27. mart do 3. april 2017. godine!

     1253
  • Nekoliko principa zdrave ishrane

    Nekoliko principa zdrave ishrane

    - Insistiranje na svakodnevnom uzimanju vitamina nije garancija za očuvanje zdravlja.

    - Ishrana može značajno da kontroliše negativne efekte štetnih hemikalija.

    - Kontrolisanje ishrane je važno ukoliko patite od hroničnih oboljenja.

    - Što raznovrsnija ishrana, ali pravilno kombinovana, osnov je za zdrav organizam.

    - Obroke ne bi trebalo preskakati, kao ni izgladnjivati organizam jer tada dolazi do smanjene otpornosti celokupnog organizma.

    - Smanjiti unos zasićenih masnih kiselina.

    - Redovno unošenje tečnosti je veoma važno.

    - Povećati unos složenih ugljenih hidrata i dijetetskih vlakana.

     484
  • Uloga masti i ulja

    Uloga masti i ulja

    Ne zaboravite, našem telu su neophodne masti za prevenciju bolesti. Obezbeđuju "prevoz" vitamina rastvorljivih u mastima (A, D, E, K). Obezbeđuju i materijale koji su od ključnog značaja za ćelijske membrane i hormone. Doprinose zdravlju zglobova i olakšavaju funkcije imunog sistema. Naravno, govorimo o mastima koje potiču od biljaka, ribe (kod kojih dominiraju omega 3 masne kiseline). Pored prehrambenih masti, tu su i one koje stvara i skladišti ljudsko telo. Ukoliko se telesna mast pojavi u prekomernoj količini, može doneti ozbiljne probleme. Stručnjaci naglašavaju da mast može da bude izvor za 30 do 35 odsto, odnosno za jednu trećinu svih kalorija koje se svakodnevno unose.

     418
  • Ne možete da zaspite? Pokušajte sa nekom od sledećih namirnica!

    Ne možete da zaspite? Pokušajte sa nekom od sledećih namirnica!

    Banane - bogate su kalijumom i magnezijumom koji opuštaju mišića i nerve, utiču na cirkulaciju i probavu.

    Kelj - sadrži velike količine kalijuma i kalcijuma. Ubacite ga u salatu kao deo večernjeg obroka.

    Slatki krompir - opušta mišiće i nerve, a pored kalijuma dobar je izvor ugljenih hidrata.

    Bademi - sadrže magnezijum i doprinose "čvrstom snu". Bogati su proteinima, održavaju nivo šećera u krvi i odlična su užina pred spavanje.

    Mleko - zbog kalcijuma koji ima direktnu ulogu u proizvodnji melatonina.

     396
Ovu laganu tortu možete pripremati za bilo koju priliku i sa bilo kojim voćem, ja volim ukus i miris maline !  
16936
Ova salata se priprema veoma brzo i lako a uz to je veoma ukusna. Mozete je servirati u posudi ili da napravite kuglice.
46953
Veoma laka salatica zgodna za razne proslave, lagane večere, letnji ručak, ili sendviče.
22404
Ćufte od krompira se veoma lako priprema i veoma je ukusno, može biti dobra zamena za mesne ćufte ili ga jednsotavno služite kao predjelo ili prilog.
39875
Kome treba meso kada ima rizi bizi ?!
15496
Lovačke šnice se spremaju oko dva sata, ali vredi svaki trenutak proveden u kuhinji.
42403
Strana 1106 od 1112