• Efikasan tretman protiv ujeda ose

    Efikasan tretman protiv ujeda ose

    Većina "preparata" koji vam mogu poslužiti u efikasnom tretmanu protiv uboda pčela, osa, stršljena može se naći u vašem domu. Ose mogu ubosti i u nekoliko navrata ukoliko se osećaju ugroženo. Operite bolno mesto sapunom i vodom. Koristite hladne obloge.

    - Nakon toga, isecite manju glavicu crnog luka na pola i prislonite je na mesto uboda.

    - Svinjska mast sprečava širenje otoka i crvenilo oko uboda.

    - Kako biste ublažili bol i svrab, udrobite aspirin i pomešajte ga sa vodom kako biste napravili pastu. Nanesite je na bolno mesto.

    - U ovakvim situacijama od koristi može biti i šećer. Umočite prst u vodu, pa zatim u šećer i prislonite na mesto uboda.

    - Krema od nevena je idealna za otekline, a tretman možete ponavljati sve dok se otok ne povuče.

    Ukoliko osetite poteškoće pri disanju, zadebljanje jezika ili usana, vrtoglavicu ili mučninu - hitno se javite lekaru.

     393
  • Nedeljni horoskop: 27. mart - 3. april 2017.

    Nedeljni horoskop: 27. mart - 3. april 2017.

    Predstavljamo Vam nedeljni horoskop za period od 27. mart do 3. april 2017. godine!

     1302
  • Nekoliko principa zdrave ishrane

    Nekoliko principa zdrave ishrane

    - Insistiranje na svakodnevnom uzimanju vitamina nije garancija za očuvanje zdravlja.

    - Ishrana može značajno da kontroliše negativne efekte štetnih hemikalija.

    - Kontrolisanje ishrane je važno ukoliko patite od hroničnih oboljenja.

    - Što raznovrsnija ishrana, ali pravilno kombinovana, osnov je za zdrav organizam.

    - Obroke ne bi trebalo preskakati, kao ni izgladnjivati organizam jer tada dolazi do smanjene otpornosti celokupnog organizma.

    - Smanjiti unos zasićenih masnih kiselina.

    - Redovno unošenje tečnosti je veoma važno.

    - Povećati unos složenih ugljenih hidrata i dijetetskih vlakana.

     490
  • Uloga masti i ulja

    Uloga masti i ulja

    Ne zaboravite, našem telu su neophodne masti za prevenciju bolesti. Obezbeđuju "prevoz" vitamina rastvorljivih u mastima (A, D, E, K). Obezbeđuju i materijale koji su od ključnog značaja za ćelijske membrane i hormone. Doprinose zdravlju zglobova i olakšavaju funkcije imunog sistema. Naravno, govorimo o mastima koje potiču od biljaka, ribe (kod kojih dominiraju omega 3 masne kiseline). Pored prehrambenih masti, tu su i one koje stvara i skladišti ljudsko telo. Ukoliko se telesna mast pojavi u prekomernoj količini, može doneti ozbiljne probleme. Stručnjaci naglašavaju da mast može da bude izvor za 30 do 35 odsto, odnosno za jednu trećinu svih kalorija koje se svakodnevno unose.

     426
  • Ne možete da zaspite? Pokušajte sa nekom od sledećih namirnica!

    Ne možete da zaspite? Pokušajte sa nekom od sledećih namirnica!

    Banane - bogate su kalijumom i magnezijumom koji opuštaju mišića i nerve, utiču na cirkulaciju i probavu.

    Kelj - sadrži velike količine kalijuma i kalcijuma. Ubacite ga u salatu kao deo večernjeg obroka.

    Slatki krompir - opušta mišiće i nerve, a pored kalijuma dobar je izvor ugljenih hidrata.

    Bademi - sadrže magnezijum i doprinose "čvrstom snu". Bogati su proteinima, održavaju nivo šećera u krvi i odlična su užina pred spavanje.

    Mleko - zbog kalcijuma koji ima direktnu ulogu u proizvodnji melatonina.

     397
Divna, kremasta torta sa orasima
Ja sam od ove količine dobila 2x12 komada projica.
1386
Možete dodati i malo cimeta, po ukusu...
Dosadio vam je pire od krompira? Evo rešenja! :)
Jednostavno, brzo, ukusno...
Ukusna i dekorativna.
Strana 2 od 1112